Brandul britanic de modă de lux Burberry obţinut o creştere cu 18% a vânzărilor în magazine realizate în termeni comparabili, în primul trimestru, îndeplinind aşteptările pieţei datorită unei reveniri continue în China, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Vânzările din China continentală, cea mai mare piaţă a sa, au crescut cu 46% în cele 13 săptămâni încheiate la 1 iulie, reflectând ieşirea ţării din restricţiile pentru Covid-19.

Declaraţia financiară a companioei mai arată că vânzările în Europa au crescut cu 17%, susţinute de cererea din partea turiştilor din SUA şi Orientul Mijlociu.

America a rămas însă un punct slab. Vânzările trimestriale au scăzut cu 8%, după un declin de 7% în trimestrul precedent.

”Cred că (cererea din partea) cumpărătorului aspiraţional a slăbit puţin... dar creştem în cohorta individuală cu averi mari... care cumpără produse la preţuri mai mari pentru articole din piele şi îmbrăcăminte exterioară”, a declarat directorul financiarl interimar, Ian Brimicombe.

Acesta a spus că mai mulţi turişti par să se întoarcă în Europa continentală mai degrabă decât în Londra şi că Burberry presează guvernul britanic pentru o nouă schemă de taxe pe vânzări pentru a-i atrage.

Compania cu o istorie de 167 de ani, cunoscută pentru trenciurile sale, şi-a reiterat, de asemenea, previziunile privind creşterea veniturilor cu un ritm scăzut de două cifre pentru anul financiar 2024.

Directorul general Jonathan Akeroyd a spus că vânzările de îmbrăcăminte exterioară şi articole din piele au funcţionat bine şi că este încântat de noile produse de la designerul Daniel Lee, care vor sosi în magazine în septembrie.

Lee, care s-a alăturat companiei în septembrie, şi-a dezvăluit colecţia de debut la Săptămâna Modei de la Londra, în februarie.

Vânzările de articole din piele în termeni comparabili au crescut cu 13%, genţile de damă, în special Frances şi Burberry, performând bine, a spus compania.

”Burberry trece printr-o revoluţie liniştită într-un moment în care alte mărci de lux, cum ar fi LVMH şi Richemont, îşi consolidează propriile poziţii de lider”, a spus Richard Hunter, de la Interactive Investor, despre eforturile mărcii britanice de a ajunge în topul pieţei de lux.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.