Vânzările Carrefour în România au avansat cu 10,6% în primul trimestru, la curs valutar constant, şi cu 7,7% în termeni comparabili, la 486 milioane de euro, susţinute de volumul mai mare, dar la nivelul grupului vânzările au fost afectate de pieţele mai puţin dinamice din Europa, de scăderea preţurilor alimentelor în Brazilia şi de concurenţa mare de pe principalele pieţe ale retailerului francez.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La curs valutar real, vânzările Carrefour în România, care includ TVA, au avansat cu 7,4%, potrivit datelor publicate de grup.

Grupul Carrefour a consemnat în primul trimestru vânzări în valoare de 20,8 miliarde de euro, în creştere cu 2,6% la curs valutar constant şi cu 0,4% în termeni comparabili. Luând în considerare un impact negativ al cursului valutar de -5%, provocat în mare parte de deprecierea realului brazilian, vânzările grupului au scăzut cu 2,4%.

În Europa, vânzările au crescut cu 2,8% la curs valutar constant şi cu 0,8% în termeni comparabili, cu diferenţe mari între ţări, care reflectă dinamica diferită de pe pieţe.

În Franţa, vânzările Carrefour au avansat cu 0,9%, dar au scăzut cu 0,1% în termeni comparabili, pe fondul concurenţei intense.

În ianuarie, grupul a anunţat un plan amplu de reorganizare, care include reducerea numărului de angajaţi şi posibila închidere a unor magazine, pentru îmbunătăţirea performanţelor.

La sfârşitul anului 2017, Carrefour avea în România 323 de unităţi, între care 33 de hipermarketuri, 237 de supermarketuri şi 53 de magazine de proximitate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.