Vânzările producătorului auto britanic Aston Martin au crescut cu 224% în primul semestru, datorită primului său SUV, DBX, iar pierderile companiei s-au atenuat în aceeaşi perioadă, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Vehiculul DBX 4x4, care a intrat în producţia în urmă cu doar un an, a reprezentat peste jumătate din cele 2.901 de vehicule comercializate de Aston Martin în perioada ianuarie-iunie.

”Construind pe baza succesului DBX, primul nostru SUV, am livrat între timp alte două noi vehicule şi, cu alte lansări de produse interesante care vor ava loc, suntem poziţionaţi bine pentru creştere”, a declarat preşedintele executiv Lawrence Stroll.

Brandul preferat de agentul secret de ficţiune James Bond a traversat o perioadă dificilă de la listarea sa în 2018, nereuşind să îndeplinească aşteptările şi consumând numerar, ceea ce l-a determinat pe miliardarul Stroll să facă o nouă investiţie în Aston Martin.

DBX a intrat în producţie în iulie 2020 şi a ajutat companie să devină atractivă pe un segment de piaţă profitabil.

Profitul înainte de taxe al Aston Martin a scăzut de la 227 de milioane de lire sterline în primul semestru al anului trecut la 91 de milioane de lire. Compania a afirmat că afacerile sale corespund obiectivului său privind un volum de circa 6.000 de vehicule în 2021.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.