Vânzările realizate de Amazon în cadrul evenimentului anual de marketing Prime Day au crescut în SUA cu 8,7% faţă de anul trecut, la 5,6 miliarde de dolari, chiar dacă problemele din lanţul de aprovizionare şi cererea ridicată au limitat nivelul discounturilor pentru produsele populare, precum electronicele, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Vânzările online totale ale tuturor retailerilor din Statele Unite au urcat cu 8,7%, la 5,6 miliarde de dolari, potrivit datelor indicelui pentru economie digitală publicat marţi de Adobe, care nu a oferit şi date defalcate.

Amazon.com utilizează tranzacţiile Prime Day pentru a mări numărul de abonaţi în cadrul programului. În acest an, evenimentul a coincis cu ridicarea restricşiilor pentru Covid-19 în multe ţări, precum şi cu concurenţa mai mare din partea altor retaileri, cum ar fi Target, care vor să imite succesul din trecut al Amazon.

Luni, vânzările online ale retailerilor mari au crescut cu 28% la ediţia din acest an. În 2018, vânzările au urcat cu 54%, iar în 2019 cu 64%, potrivit Adobe.

Analiştii estimează că vânzările totale de Prime Day al Amazon vor varia între 9,5 şi 12 miliarde de dolari, ceea ce ar fi un record pentru eveniment.

Cele mai mari discounturi au fost pentru jucării, aparatură electrocasnică şi electronice, oferite de Amazon şi alte branduri, în prima zi a evenimentului Prime din acest an, dar şi pentru aceste produse reducerile au fost mici, de 12%, 5,2% respectiv de 3%, potrivit Adobe.  Discounturile Prime au expirat marţi la miezul nopţii.

Potrivit Reuters, pe site-ul Amazon din SUA boxele JBL GO 2 au beneficiat de un discount de 6%, comparativ cu 20%-32% în Germania, Italia, Spania şi Franţa.

La categoria jucării, preţul setului Lego Duplo Disney Princess Frozen, care nu a fost deloc redus în Prime Day 2020, în afară de o mică reducere de 10% în Franţa, a fost redus luni cu 20% în Statele Unite, comparativ cu 22% în Marea Britanie, 28% în Italia şi 26% în Spania, a arătat o analiză Reuters a datelor compilate de instrumentul de stabilire a preţurilor Keepa.

Produsele proprii ale Amazon au înregistrat reduceri semnificative ale preţurilor la nivel global, în conformitate cu anii precedenţi, retailerul folosind Prime Day pentru a-şi promova propriile mărci.

Preţul boxei Amazon Echo Dot 3rd Generation a fost redus cu 50% în Statele Unite şi Marea Britanie, comparativ cu 60% în toată Europa, în concordanţă cu nivelurile de reducere din 2019 şi 2020.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.