Vânzările gigantului de comerţ online Alibaba au atins 69 de miliarde de yuani (9,92 miliarde dolari) în prima oară a Zilei Celibatarilor, în creştere cu 21% faţă de evenimentul de anul trecut, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ziua Celibatarilor este cel mai important eveniment din comerţul online la nivel mondial, iar anul trecut Alibaba a realizat în ziua respectivă vânzări de 168 de miliarde de yuani (24,15 miliarde de dolari).

Un număr disproporţionat de mare de vânzări au loc în primele minute ale evenimentului care se desfăşoară pe parcursul a 24 de ore, când sunt înregistrate tranzacţii pentru produse aflate în aşteptare.

Alibaba marchează evenimentul anual cu o gală, la care în acest an a participat cântăreaţa Mariah Carey, o japoneză care a impersonat-o pe Beyonce şi un spectacol al Cirque du Soleil care a avut ca temă cumpărăturile de pantofi.

Acesta a fost ultimul eveniment de Ziua Celibatarilor organizat de Alibaba sub conducerea fondatorului şi preşedintelui Jack Ma. Actualul director general Daniel Zhang va prelua funcţia de preşedinte anul viitor, a anunţat compania în septembrie.

Cu toate că vânzările Alibaba continuă să crească, acţiunile companiei au scăzut cu 16% în acest an, din cauza incertitudinilor legate de tensiunile comerciale dintre China şi Statele Unite.

La începutul lunii noiembrie, Alibaba a revizuit în scădere estimările referitoare la veniturile din acest an, avertizând că vânzările de produse scumpe vor vfi afectate. Pentru a compensa, Alibaba va încasa venituri mai mici de la platformele sale, pe termen scumrt, pentru a păstra brandurile şi cumpărătorii noi.

În acest an, la Ziua Celibatarilor s-au înscris 180.000 de branduri, iar duminică, la ora locală 10 a.m. vânzările  se apropiau de 20 de miliarde de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.