Un număr de 1,3 milioane de turişti au vizitat Maldive în acest an, în ciuda numeroaselor provocări cu care turismul se confruntă anul acesta din cauza pandemiei de Covid-19. Călătorul cu numărul 1.300.000, cifră atinsă luni, 27 decembrie, este un român, Constantin Stelian Emil.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La Aeroportul Internaţional Velana a avut loc o ceremonie de întâmpinare pentru acest vizitator cu numărul 1.300.000, Constantin Stelian Emil, din România, care a sosit în Maldive prin GullivAir. El a fost întâmpinat de directorul executiv şi directorul general al Maldive Marketing and Public Relations Corporation (MMPRC/ Visit Maldives), Thoyyib Mohamed, oficiali ai Ministerului Turismului, Imigrării. Românul a primit cadouri speciale în numele Maldive Marketing and Public Relations Corporation şi al Ministerului Turismului. Aceasta este a doua vizită a lui Constantin Stelian Emil în Maldive şi este însoţit de soţia sa şi de cei doi copii.

 CEO-ul Thoyyib Mohamed a vorbit despre efortul comun al tuturor părţilor interesate din industria turismului care au permis destinaţiei exotice să treacă la noua normalitate şi să atingă acest număr.

 „În ciuda tuturor provocărilor, 2021 a fost un an grozav pentru sectorul turismului din Maldive, atingând multe repere şi primind multe laude şi premii, dintre care unul a fost prestigiosul titlu de destinaţie lider în 2021 conform World Travel Awards. Atingerea celor 1,3 milioane de vizitatori nu este o realizare mică, având în vedere cât de volatilă a fost situaţia turismului global de-a lungul anului. Toate acestea se datorează eforturilor consecvente şi curajoase ale tuturor angajaţilor din prima linie, guvernului, ministerelor, MMPRC, altor părţi interesate, ONG-urilor şi asociaţiilor. Avem multe planuri pentru anul viitor şi sperăm că vom aduce realizări şi mai mari pe măsură ce continuăm”, a spus el.

În calitate de companie-mamă responsabilă cu marketingul Maldivelor ca destinaţie în străinătate, MMPRC a desfăşurat peste 400 de activităţi de marketing diferite pe 24 de pieţe globale în acest an, inclusiv târguri, roadshow-uri, excursii de familiarizare, campanii de marketing, webinarii şi interviuri. Pe 16 decembrie, Maldive şi-a asigurat titlul de „Cea mai importantă destinaţie a lumii” pentru al doilea an consecutiv.

Anul viitor statul sărbătoreşte Jubileul de Aur a turismului în Maldive, cu planuri de a desfăşura activităţi noi şi interesante pe tot parcursul anului. MMPRC a planificat peste 60 de evenimente, inclusiv 17 târguri, roadshow-uri şi evenimente programate doar pentru primul trimestru al anului 2022.

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.