Lensa.ro, magazin online de optică din România, a anunţat, miercuri, că a deschis cel de-al treilea showroom, în Timişoara, după investiţiile din Bucureşti şi Cluj-Napoca. În total, investiţiile din ultimele 12 luni în cele trei showroom-uri, precum şi în modernizarea depozitului, depăşesc un sfert de milion de euro, iar compania aşteaptă afaceri de 7 milioane de euro în 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Showroom-ul din Timişoara are o suprafaţă de 141 de metri pătraţi şi expune 500 de produse, printre brandurile expuse fiind Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers.

"Începând de anul trecut, am decis să investim în România pentru a crea o reţea de showroom-uri moderne de optică. Pe lângă Bucureşti, ne-am dorit să fim prezenţi şi în oraşele în care avem deja un mare număr de clienţi. Pe măsură ce numărul de comenzi va continua să crească şi în alte zone ale ţării, vom face noi investiţii şi în alte puncte cheie", a declarat Daniel Crăciun, fondator şi CEO al Lensa.ro.

Mărcile expuse sunt printre cele mai căutate de către clienţii din România, având preţuri de pornire de 99 de lei.

"Piaţa de optică din Timişoara are potenţial foarte bun de dezvoltare. Odată cu acest nou magazin, ne aşteptăm la o creştere de 5-10% a vânzărilor totale”, a precizat Florin Niţă, Business Development Manager Lensa.ro.

Cel mai mare magazin Lensa.ro este cel din Bucureşti, având o suprafaţă de peste 500 de metri pătraţi şi peste 2.000 de modele de ochelari, de la 90 de branduri precum Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga, Polaroid.

Showroom-ul din Cluj-Napoca, are 87 de metri pătraţi şi expune peste 427 de produse. Investiţia a fost de 50.000 euro. Pentru 2020, Lensa.ro estimează o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerţul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate şi lentile de vedere.

Anul trecut, retailerul a încheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro. Magazinul oferă clienţilor şi o gamă de servicii de optică cum ar fi determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanţă specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparaţii rame.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.