După ce majoritatea marilor platforme sociale au copiat formatul short-form video de la TikTok, a venit rândul aplicaţiei chineze să importe o idee de la altă platformă socială.
TikTok a început să testeze formatul Stories, care, eventual, va fi implementat şi disponibil pentru toţi utilizatorii reţelei. Deşi arată la fel ca Stories din Snapchat sau Instagram, implementarea TikTok are, totuşi, o doză de originalitate.
Şi în cazul TikTok, formatul Stories va ocupa întreg ecranul şi va fi la fel de efemer ca pe celelalte platforme - postările vor putea fi văzute 24 de ore, după care vor fi şterse automat.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Originalitatea vine din faptul că, în loc să adauge Stories într-un rând orizontal în partea de sus a ecranului, ca la celelalte reţele sociale, TikTok a creat o bară laterală, ce va acomoda Storie-urile, bară care va fi afişată şi ascunsă printr-un swipe.
Va exista, bineînţeles, opţiunea adăugării unor comentarii şi reacţii la Stories. De asemenea, acestea vor putea fi accesate, ca pe Instagram, apăsând poza de profil a unui utilizator.
TikTok nu a spus cât va dura testul şi când formatul Stories va fi lansat oficial. De regulă, aceste teste durează câteva luni.
“Inventat” de Snapchat, formatul Stories a fost adoptat rapid de cele mai mari platforme sociale şi, de regulă, au avut succes. Stories a prins mai greu pe Facebook şi aproape deloc pe Twitter. De altfel, Twitter a anunţat chiar recent că va renunţa acesta.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.