Termene.ro, platforma care oferă informaţii actualizate în timp real despre firmele din România, a anunţat miercuri că a depăşit în 2020 pragul de 1 milion de euro în vânzări, iar pentru 2021 estimează o creştere accelerată în contextul lansării unor proiecte noi care au ca fundament instrumente de Inteligenţă Artificială (AI).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Termene.ro, platforma care oferă informaţii actualizate în timp real despre firmele din România, a depăşit în 2020 pragul de 1 milion de euro în vânzări, iar pentru 2021 estimează o creştere accelerată în contextul lansării unor proiecte noi care au ca fundament instrumente de Inteligenţă Artificială (AI)”, a anunţat platforma.

Termene.ro a înregistrat o creştere de 43% raportată la anul 2019 şi a depăşit astfel pragul de 1 milion de euro, iar estimările pentru 2021 sunt de 1,5 milioane de euro venituri pentru produsele şi serviciile actuale, în contextul în care echipa executivă pregăteşte în prezent o serie de proiecte noi care urmează să fie lansate în perioada următoare. 

Suntem o companie de servicii de tip SaaS, un milion de euro este un prag către maturizare şi consolidare. Principalele priorităţi ale strategiei de business pentru Termene.ro în 2021 sunt dezvoltarea de servicii noi şi segmentarea companiei pe divizii de business. Afacerile predictibile şi scalabile sunt cele care vor face diferenţa în 2021, anul în care lansăm mai multe proiecte care au ca fundament instrumente de AI şi integrarea mai multor furnizori de servicii”, a declarat Adrian Dragomir, co-fondator al Termene.ro. 

El spune că antreprenorii şi managerii din România au devenit tot mai preocupaţi de capacitatea de plată şi riscul de insolvenţă pentru toţi clienţii şi furnizorii actuali, dar şi pentru cei pe care îi prospectează. Numărul verificărilor în rândul firmelor din România aproape că s-a triplat în contextul pandemiei. Astfel, de la o medie lunară de 45.000 de verificări în luna februarie 2020, numărul a ajuns la 130.000 de verificări în decembrie 2020, potrivit datelor din platforma Termene.ro. Trendul a fost ascendent începând cu luna martie 2020, ritm care se va menţine în 2021 în condiţiile în care creşte riscul de insolvenţă al firmelor.

De asemenea, utilizarea instrumentelor de Inteligenţă Artificială (AI) a contribuit la creşterea cifrei de afaceri Termene.ro în 2020.

 AI are nevoie de date pentru a putea detecta obiceiuri şi să ajute a în procesul de luare a deciziilor. Noi am folosit AI împreună cu bazele noastre de date pentru a analiza combinat datele financiare ale clienţilor business pentru a înţelege mai bine cine sunt, ce servicii folosesc şi cum putem identifica firmele din piaţă care nu ne sunt clienţi, dar ar avea nevoie de serviciile noastre”, spune Adrian Dragomir.

Astfel, potrivit Termene.ro, tehnologia AI este importantă pentru dezvoltarea businessurilor din România, multinaţionale şi firme antreprenoriale, în primul rând datorită avantajului competitiv obţinut prin utilizarea tehnologiei. Acest avantaj rezultă din trei mari categorii unde poate fi folosit AI: automatizarea proceselor de business, analiza şi interpretarea datelor şi comunicarea cu clienţii şi angajaţii.

Potrivit Termene.ro, contabilitatea, marketingul online, medicina, asigurările şi serviciile financiare sunt domeniile care au cel mai mare potenţial de adopţie a tehnologiei AI în anul 2021. 

Prin intermediul Termene.ro, utilizatorii au acces instantaneu la informaţii brute sau rapoarte avansate despre datele financiare, fiscale şi juridice ale tuturor firmelor din România, din surse sigure şi actualizate în timp real.

Termene.ro este o companie înfiinţată în anul 2014 şi permite companiilor identificarea oportunităţilor de afaceri şi evaluarea corectă a riscurilor pentru afaceri mai prospere, oferind o platformă intuitivă şi foarte uşor de utilizat. Peste 70.000 de companii au acces zilnic la platforma care oferă informaţii actualizate în timp real despre datele financiare şi juridice ale firmelor din România.  


 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.