TELUS Corporation şi subsidiara sa globală, TELUS International au confirmat, marţi, finalizarea achiziţiei anterior anunţate a companiei Competence Call Center (CCC). TELUS International deţine acum o participaţie de 100% în CCC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania achiziţionată are un portofoliu extins de customer experience, transformare digitală, moderare de conţinut, IT, consultanţă digitală, managementul riscurilor şi suport back-office.

”Prin această achiziţie importantă, echipa TELUS International va beneficia de experienţa şi abilităţile a peste 8.500 de angajaţi CCC din 11 ţări europene, sprijinind clienţii noştri globali cu soluţii digitale inovatoare. Suntem încântaţi să primim aceşti noi membri ai echipei în familia noastră. Aceasta reprezintă cea mai mare tranzacţie internaţională a noastră, întrucât ne mărim baza de angajaţi TELUS International la aproape 50.000 de membri, oferind servicii şi asistenţă în peste 50 de limbi din peste 50 de centre din 20 de ţări din America de Nord şi Centrală, Europa şi Asia”, a declarat Darren Entwistle, preşedinte şi CEO TELUS.

CCC este a treia achiziţie majoră efectuată de TELUS în mai puţin de trei ani. Aceste fuziuni, alături de o creştere organică, care include noi birouri deschise în Guatemala City, Chengdu şi Manila în 2019, au adus instrumente necesare pentru o creştere semnificativă a valorii companiei în planurile de listare publică previzionată pentru următoarele 12 până la 24 de luni, poziţionând astfel TELUS International pentru o creştere continuă în următorii ani.

TELUS International va continua să se axeze pe parteneriatul cu clienţii din industria tehnologiei, călătoriilor şi a ospitalităţii, serviciilor financiare şi fintech, telecomunicaţiilor, jocurilor şi industriei medicale. CCC are o prezenţă în zona de moderare de conţinut, numărând printre clienţii săi mari branduri globale şi cunoscute companii de social media.

Se preconizează că achiziţia va adăuga o dimensiune semnificativă companiei TELUS International, un motor de creştere important pentru compania de telecom TELUS şi va sprijini rezultatele financiare şi operaţionale consolidate ale acesteia, inclusiv veniturile, EBITDA (Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization – profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare) şi creşterea fluxului disponibil de numerar.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.