Autorităţile de reglementare a siguranţei auto din SUA au declarat marţi că investighează dacă 1,1 milioane de camionete Ram 1500 mai vechi ar trebui rechemate pentru probleme legate de pierderea servodirecţiei, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a primit 380 de rapoarte care afirmă pierderea intermitentă sau completă a asistenţei servodirecţiei la camionete Ram 1500,  modele din anii 2013-2016, inclusiv rapoarte despre trei accidente.

În martie 2016, Fiat Chrysler Automotive, cunoscut acum sub numele de Stellantis, a rechemat 440 de vehicule pentru a aborda o posibilă defecţiune a unităţii de servodirecţie electrică.

Evenimente

7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

NHTSA a spus că plângerile arată că defecţiuni similare pot apărea la vehicule în afara domeniului de aplicare a retragerii.

NHTSA deschide o investigaţie de rechemare ”pentru a determina dacă domeniul de aplicare al retragerii menţionate mai sus este corect sau dacă ar putea exista un alt defect”.

Stellantis nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Multe plângeri depuse la NHTSA au descris probleme de siguranţă costisitoare sau grave sau aşteptări foarte lungi pentru piese de reparaţie.

În ianuarie, un şofer din Florida a spus că volanul unui Ram 1500 din 2013 s-a blocat şi ”nu vira la stânga sau la dreapta” şi a suportat un preţ de peste 2.000 de dolari pentru piese.

Un alt şofer conducea un Ram 1500 din 2014, cu 55 de mile pe oră, pe un drum aglomerat din California, în februarie, când volanul ”s-a defectat şi a devenit imobil. Folosind o forţă extraordinară, am reuşit să trec camioneta prin trafic şi pe marginea drumului."

O plângere depusă în martie de un şofer al unui vehicul Ram 1500 din 2015 spunea că din cauza unei defecţiuni a asistenţei servodirecţiei, maşina ”a intrat într-un şanţ care a cauzat daune minore la capătul din faţă al vehiculului”.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.