Stellantis se aşteaptă să crească vânzările de vehicule Jeep la nivel global cu 50% în următorii trei ani, pe măsură ce producătorul auto încearcă să folosească marca de SUV-uri americane pentru profituri mai mari, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul auto a declarat joi că va extinde producţia şi vânzările la aproximativ 1,5 milioane de unităţi până în 2027.

Pentru a face acest lucru, compania îşi va creşte ofertele de vehicule şi transmisii.

Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

Jeep intenţionează să-şi extindă numărul de modele de la 10 la 13 până în 2027, a declarat CEO-ul Jeep, Antonio Filosa, joi, în timpul zilei investitorilor Stellantis, la sediul său din America de Nord.

Aceste vehicule vor include 27 de oferte diferite de transmisii – motor tradiţional cu ardere internă, hibrid, hibrid cu autonomie extinsă/plug-in hybrid electric şi complet electric. În prezent Jeep oferă 18 tipuri de transmisii.

”Vrem să creştem”, a spus Filosa, subliniind trei piloni ai strategiei sale: alegerea de către clienţi a sistemelor de propulsie, creşterea acoperirii pieţei şi globalizarea.

O mare parte din creşterea preconizată este vizată în America de Nord, unde brandul îşi propune să realizeze vânzări de 1 milion de unităţi până în 2027, faţă de aproximativ 700.000 de anul trecut.

Compania se aşteaptă să lanseze Wagoneer S EV, prezentat recent în cursul acestui an, urmat de un vehicul de teren inspirat de Jeep Wrangler, numit Recon.

Un nou SUV de dimensiuni medii, fără nume încă, este planificat pentru anul viitor pentru a înlocui SUV-ul Cherokee, a cărui producţie a fost oprită, alimentat cu benzină.

Jeep plănuieşte, de asemenea, versiuni plug-in ale actualelor sale SUV-uri mari Wagoneer şi Grand Wagoneer.

Un Jeep Renegade EV de aproximativ 25.000 de dolari este aşteptat până în 2027.

CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, a anunţat luna trecută un astfel de vehicul, spunând că va ajunge în SUA ”foarte curând”.

Oferirea unui nou vehicul electric pentru aproximativ 25.000 de dolari a fost mult timp o ţintă pentru producătorii de automobile precum Stellantis, Tesla şi alţii.

Importanţa unui astfel de vehicul a devenit mai evidentă pe măsură ce producătorii de automobile chinezi precum BYD şi Nio îşi cresc vânzările de vehicule electrice mai puţin costisitoare în afara Chinei.

În primul trimestru al acestui an, vânzările Jeep au totalizat 31.750, în creştere cu 47% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Marca a vândut aproape 643.000 de vehicule anul trecut, în scădere cu 6% faţă de 2022. Jeep a reprezentat 42% din vânzările Stellantis în SUA în 2023.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.