Spotify Technology şi-a extins serviciul de streaming muzical în Rusia, care este piaţa internaţională cu cel mai rapid ritm de dezvoltare în acest domeniu, şi în alte 12 ţări, în cadrul strategiei de dezvoltare a companiei, după ce anul trecut a intrat în India, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania va începe să ofere servicii gratuite şi pe bază de abonament pe cele 13 pieţe, care mai includ Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Croaţia, Kazahstan, Kosovo, Republica Moldova, Montenegro, Macedonia de Nord, Serbia, Slovenia şi Ucraina.

Directorul general Spotify, Daniel Ek, a discutat despre lansarea serviciului de streaming în Rusia şi Coreea de Sud în timpul conferinţei cu analiştii referitoare la rezultatele financiare din primul trimestru, dar nu a menţionat atunci momentul când urma să aibă loc.

În urma acestei extinderi, Spotify va fi prezentă pe 92 de pieţe la nivel mondial.

Directori ai companiei au explicată să creşterea puternică din timpul pandemiei a convins Spotify să continue planurile de lansare.

Rusia este a 17-a mare piaţă din lume pentru streamingul muzical, unde 87% dintre oameni accesează muzică online, potrivit Federaţiei Internaţionale a Industriei Fonografice. Noile pieţe reunesc 250 de milioane de posibili clienţi, a arătat compania.

Podcasturile, o investiţie  majoră a Spotify, nu vor fi lansate încă în regiune, întrucât piaţa abia se formează în Rusia.

Pe piaţa din Rusia, serviciul premium al Spotify va costa 169 de ruble (2,38 dolari) pe lună, comparativ cu 9,99 de dolari în Statele Unite.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.