Warner Bros. Discovery a raportat joi rezultate pentru primul trimestru care au ratat aşteptările analiştilor, în ciuda evoluţiei bune a unităţii sale de streaming, informaţii care au dus la un declin de 4% al acţiunilor companiei, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iată cum a evoluat Warner Bros. Discovery, în comparaţie cu estimările analiştilor chestionaţi de LSEG: pierdere pe acţiune: 40 de cenţi faţă de pierderea de 24 de cenţi aşteptată; venituri: 9,96 miliarde USD faţă de 10,231 miliarde USD estimate.

Warner Bros. Discovery – care deţine serviciul de streaming Max, un portofoliu de reţele de televiziune prin cablu, inclusiv TNT şi Discovery, şi un studio de film – a declarat că veniturile au scăzut cu 7%, până la 9,96 miliarde de dolari, comparativ cu acelaşi trimestru a anului trecut.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Compania a înregistrat o pierdere netă atribuibilă companiei de 966 de milioane de dolari, sau 40 de cenţi pe acţiune, o îmbunătăţire faţă de trimestrul din anul precedent, când a raportat o pierdere de 1,07 miliarde de dolari, sau 44 de cenţi pe acţiune.

Compania a declarat că câştigurile totale ajustate înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare au scăzut cu aproximativ 20% în primul trimestru, la 2,1 miliarde de dolari, observând că jocul său video ”Suicide Squad: Kill the Justice League” a generat venituri semnificativ mai mici.

Creştere a serviciului de streaming

Warner Bros. Discovery a anunţat joi că a adăugat 2 milioane de abonaţi de streaming direct către consumatori în timpul trimestrului, ridicând totalul la 99,6 milioane.

Acest segment de afacere a câştigat 86 de milioane de dolari ajustaţi în timpul trimestrului, o îmbunătăţire cu 36 de milioane de dolari faţă de trimestrul anterior, a spus compania.

De asemenea, veniturile au crescut ”modest”, la 2,46 miliarde de dolari, faţă de trimestrul din anul precedent.

Veniturile din publicitate pentru streaming s-au dovedit a fi un punct luminos, în creştere cu 70%, stimulate de un angajament mai mare faţă de Max în SUA, în parte datorită creşterii abonaţilor serviciului de streaming şi lansării conţinutului de sport în aplicaţie.

Publicarea veniturilor urmează unui anunţ din această săptămână conform căruia Warner Bros. Discovery îşi va combina serviciile de streaming cu cele ale Disney, reunind Max, Disney+ şi Hulu, în această vară, un fel de refenire la pachetul tradiţional de televiziune cu plată.

Preţurile nu au fost încă dezvăluite, dar vor fi cu reducere, a relatat CNBC.

Este prima dată când doi giganţi media îşi unesc forţele pentru a oferi un pachet de streaming, în timp ce eforturile de a face streamingul profitabil continuă.

În timp ce reţelele de televiziune au fost mult timp o vacă de muls bani pentru companiile media, acesteacontinuă să piardă abonaţi.

Pachetul de streaming de divertisment marchează al doilea parteneriat al Warner Bros. Discovery şi Disney din ultimele luni. Companiile, împreună cu Fox Corp ., au anunţat anterior un joint venture de streaming sportiv, care va fi lansat în această toamnă.

Drepturi sportive

În ceea ce priveşte sportul, Zaslav a spus joi că negocierile privind drepturile mass-media cu NBA – care a fost de multă vreme un element de bază pe canalul de cablu TNT – sunt încă în desfăşurare şi ”speră să ajungă la un acord care să aibă sens pentru ambele părţi”.

NBCUniversal a făcut recent o ofertă de a deţine din nou drepturile, a relatat anterior CNBC.

Zaslav a remarcat că, deşi compania are strategii în vigoare pentru diferite rezultate, înţelegerea sa cu NBA include dreptul de a egala orice alte oferte înainte ca liga să ia o decizie.

Toamna trecută, Warner Bros. Discovery a început să ofere jocuri NBA pe Max. Compania a lansat Max pe tot globul, iar Zaslav a remarcat joi că va intra pe mai multe pieţe europene înainte de Jocurile Olimpice de vară de la Paris.

În timp ce NBCUniversal deţine drepturile din SUA pentru Jocurile Olimpice, difuzând jocurile pe reţelele sale TV şi pe serviciul de streaming Peacock, Warner Bros. Discovery’s Max va fi casa de streaming în Europa.

Deşi veniturile din publicitate au fost puternice în streaming, acestea au rămas slabe pentru reţelele TV Warner Bros. Discovery, la fel ca şi segmentul în ansamblu.

Veniturile reţelelor TV au scăzut cu 8%, până la 5,13 miliarde USD, iar veniturile din publicitate au scăzut cu 11%. În timp ce piaţa publicitară este slabă de ceva timp, veniturile trimestriale recente arată că s-au înregistrat îmbunătăţiri pentru digital şi streaming, în timp ce televiziunea tradiţională rămâne în urmă.

Între timp, veniturile din segmentul studiourilor Warner Bros. Discovery au scăzut cu 12%, până la 2,82 miliarde USD, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut.

Segmentul a fost presat de lansarea slabă a celei mai recente iteraţii a ”Suicide Squad” şi de efectele persistente ale grevelor scriitorilor şi actorilor de la Hollywood de anul trecut.

Joi, Zaslav a spus că Warner Bros. Discovery se străduieşte ”să readucă strălucirea” studioului său de film. Ca parte a acestuia, el a anunţat că se lucrează pentru cea mai recentă parte din ”Stăpânul Inelelor”, cu o lansare anticipată în 2026.

Poziţia de numerar a companiei s-a îmbunătăţit, fluxul de numerar liber crescând la 390 de milioane de dolari, o îmbunătăţire de 1,3 miliarde de dolari faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, a menţionat compania.

Warner Bros. Discovery a lucrat pentru a-şi reduce datoria, care se ridică acum la 43,2 miliarde de dolari, rezultată din fuziunea dintre Warner Bros. şi Discovery în 2022.

 Joi, compania a declarat că a rambursat o datorie de 1,1 miliarde de dolari în timpul trimestrului şi, de asemenea, a anunţat o licitaţie în numerar de 1,75 miliarde de dolari, menită să îşi reducă în continuare datoria.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.