Sistemul de carduri, call centerul, internet banking-ul şi site-ul băncii Raiffeisen Bank nu au funcţionat sâmbătă dimineaţa, începând cu ora 5.30, din cauza unei pene de curent, a anunţat sâmbătă banca.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”La producerea penei de curent, urmată de fluctuaţii de tensiune, comutarea automată pe generatoare nu a funcţionat din cauza defectării unor componente de automatizare. O serie de componente au trebuit înlocuite si respectiv repornite manual. Evenimentul a fost coroborat şi cu un proces de închidere de zi. Planul de continuitate a fost activat, etapele de acţiune şi implementare trebuie însă parcurse progresiv indiferent de presiunea de timp, pentru ca datele şi tranzacţiile clienţilor noştri sunt prioritare”, se arată în explicaţia trimisă de bancă.

Banca a reuşit să remedieze problema în cazul sistemelor de carduri şi a call center-ului în jurul orei 9.

Ulterior, în jurul orei 10, site-ul băncii a redevenit funcţional. Banca lucrează în prezent pentru a remedia problemele în ceea ce priveşte aplicaţiile de internet şi mobile banking.

Subsidiara din România a băncii austriece Raiffeisen Bank a înregistrat o creştere de 2% a profitului net în primul semestru al acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 55 milioane euro, în contextul creşterii valorii activelor cu 6%, până la 7,32 miliarde euro.

Raiffeisen Bank este a patra bancă din România din punct de vedere al activelor, cu o cotă de piaţă de 8,49% la finalul anului trecut, faţă de 8,4% în 2015, potrivit datelor Băncii Naţionale a României (BNR).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.