Într-o piaţă a suplimentelor alimentare foarte competitivă şi inundată în ultimii ani de o mulţime de produse, Teodora Caba a reuşit să impună pe rafturile farmaciilor un brand german cu o tradiţie de aproape 120 de ani – Doppelherz, produs de grupul german Queisser Pharma.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

A fost aleasă de Queisser Pharma să conducă operaţiunile din România în urmă cu 11 ani şi a dezvoltat afacerea de la un singur produs la un portofoliu de 65 de produse şi afaceri de 5,8 milioane euro, ajungând în top 10 companii de suplimente alimentare din România.

Câştigarea încrederii consumatorului este foarte importantă pe această piaţă, iar pentru români criteriul ”calitatea germană” reprezintă un etalon, iar suplimentele Doppelherz chiar asta înseamnă, calitate recunoscută de germani de aproape 120 de ani. Şi nu numai, cele peste 200 de produse ale companiei sunt vândute în ţări de pe cinci continente, povesteşte Teodora Caba, directorul general al Queisser Pharma.

Astfel, Doppelherz Omega 3 a ajuns cel mai bine vândut produs pe segmentul său de piaţă, din România.

Compania îşi extinde precaut portofoliul de produse, doar după sondarea pieţei, dacă există cerere şi dacă preţul este competitiv.

O schimbare importantă în evoluţia businessului a fost 2014 când compania a trecut de la statutul de reprezentanţă, la cea de filială a companiei germane, fapt care s-a tradus şi într-o extindere cu 20% a echipei locale a importatorului de suplimente alimentare.

În prezent, Quiesser România are 28 de angajaţi, iar reprezentanţii acesteia spun că personalul este cea mai importantă resursă a unei companii, pe care o găseşti greu şi o fidelizezi la fel de greu. Odată cu creşterea echipei, Queisser a decis să extindă beneficiile acordate angajaţilor cu abonamente medicale în Reţeaua de Sănătate Regina Maria.

”Capitalul uman este o resursă foarte importantă în organizaţie, poate cea mai importantă. Având în vedere tipul de afacere pe care o promovăm şi grija pentru angajaţi am căutat mereu beneficii care să vină în sprijinul acestora. Beneficiile oferite sunt: un pachet salarial, bonusuri în funcţie de performanţă şi abonament de sănătate (pachet de prevenţie), ultimul introdus în pachetul de beneficii”, spune Teodora Caba.

Pachetul de prevenţie este un beneficiu standard în pachetul oferit de angajatori, în special a celor din corporaţiilor mari, dar tot mai multe companii mici achiziţionează astfel de produse pentru angajaţii lor.

Pentru Queisser, decizia de a oferi pachetul de prevenţie a venit natural, mai ales că majoritatea angajaţilor companiei lucrează cu medici.

De altfel, Queisser arată că decizia de a oferi pachetul de prevenţie a venit tocmai pentru că majoritatea angajaţilor companiei îşi rezolvau problemele apelând la medicii cu care lucrează.

Totuşi, un pachet de prevenţie la o clinică privată le conferă acestora un sentiment de siguranţă, dar şi impulsul de prevenţie, prin realizarea de controale periodice.

Potrivit companiei, medicii sunt şi principalul criteriu după care Queisser Pharma a ales Reţeaua de sănătate Regina Maria, prin pachetul dedicat IMM-urilor.

”Totul ţine de educaţie, iar stilul de viaţă sănătos începe să-şi facă simţită prezenţa şi în România. (…) Campaniile de educare a populaţiei în sensul unei atenţii sporite asupra unui stil de viaţă sănătos au un impact pozitiv asupra mediului de afaceri în care activăm”, explică directorul Queisser Pharma.

Obiectivele companiei pentru acest an sunt menţinerea cifrei de afaceri la cel puţin acelaşi nivel ca în 2015 şi continuarea investiţiilor în oameni şi portofoliul de produse.

”Încercăm să ne folosim cât mai bine bugetul primit din Germania şi pe partea de marketing, în campaniile de promovare, şi în resursa umană (training, specializări). Vom păstra aceleaşi directii”, arată Teodora Caba.

Bazele producătorului german au fost puse în anul 1897 de farmacistul Alfred Queisser, care  atunci producea doar pastă de dinţi, săpun lichid şi creme. Compania a devenit Queisser Pharma în 1976, cand a fuzionat cu firma chimistului Josef Peter Hennes, creatorul Doppelherz.

Hennes producea încă din 1919 un tonic fortifiant din plante şi alte esenţe naturale din Essen, pe care l-a denumit Doppelherz Energy Tonic.

Descoperă şi alte sfaturi şi poveşti despre sănătatea în afaceri!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.