Producătorul de jucării ”blind box” Pop Mart, cunoscut pentru succesul internaţional al personajului său Labubu, a deschis vineri primul magazin de bijuterii în Shanghai, sub noul brand Popop, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Noul concept vizează extinderea universului Pop Mart dincolo de jucării, oferind accesorii precum brăţări, inele şi coliere decorate cu personaje emblematice precum Labubu, Molly şi Skullpanda.

Preţurile încep de la aproximativ 350 de yuani (≈45 EUR) pentru pandantive sau inele simple şi ajung până la 2699 de yuani pentru coliere cu modele metalice detaliate. Majoritatea pieselor se vând sub pragul de 1.000 de yuani.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

În ciuda încetinirii consumului intern în China, cauzate de criza imobiliară şi economia lentă, Pop Mart se bucură de cerere constantă atât local, cât şi pe pieţele internaţionale. Acţiunile companiei au crescut cu peste 200% în 2025.

Zhang Zhanming, un investitor din Chongqing care deţine acţiuni Pop Mart în valoare de 100 de milioane de yuani, a participat la inaugurare pentru a evalua potenţialul extinderii.

”Cred că Pop Mart are toate şansele să devină versiunea chineză a Disney,” a declarat el, estimând o dublare a capitalizării bursiere de la actuala evaluare de 45,65 miliarde de dolari.

Pentru consumatori, bijuteriile Popop adaugă o dimensiune de ”consum emoţional”, oferind produse accesibile, dar cu impact vizual şi afectiv. Fang Ke, o clientă de 35 de ani, şi-a cumpărat o brăţară Labubu de 699 yuani pentru a-şi face un cadou de ziua ei: ”Îmi place de mult Pop Mart – are culori vii şi un impact vizual puternic. Şi fiicei mele îi place!”

În această săptămână, un eveniment din Beijing a stabilit un nou record: o figurină Labubu în mărime naturală a fost vândută la licitaţie pentru 1,08 milioane de yuani, semn al tranziţiei jucăriilor Pop Mart din zona de trend în cea de obiecte de colecţie.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.