Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de comerţ online, estimează că vânzările generate de magazinele online prin platforma Blugento vor depăşi, anul acesta, 60 de milioane de lei, în contextul în care, anul trecut, vânzările realizate de clienţii platformei au fost de 2,5 ori mai mari ca în 2017.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În 2018, primele 5 cele mai performante magazine online din punctul de vedere al vânzărilor realizate au procesat comenzi de peste 15 milioane de lei prin platforma Blugento.

Pentru clienţii care au deja experienţă în retailul online, Blugento lansează pachetul de servicii „Expert”, care se adresează clienţilor mari, dispuşi să investească în dezvoltarea business-ului lor. Clienţii primesc o serie de upgrade-uri din punct de vedere tehnic şi consultanţă specializată pentru dezvoltarea business-ului, potrivit companiei.

Acest serviciu presupune alocarea unui consultant business dedicat proiectului lor, care oferă expertiză pe zona de business development, procese de marketing şi user experience. De asemenea, clienţii primesc un project manager dedicat care rezolvă cu prioritate solicitările acestora, potrivit companiei.

Consultanţii Blugento se implică activ în proiectele clienţilor şi vin cu propuneri concrete pentru îmbunătăţirea vânzărilor. Recomandările consultanţilor se pot extinde şi în zona de HR şi angajare de personal, potrivit companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.