La 10 ani de la înfiinţare, Pink Post, liderul pieţei de servicii poştale private din România, a anunţat că a obţinut afaceri de 17,5 milioane euro în 2019, plus 5% faţă de 2018, şi estimează afaceri de aproape 20 milioane euro pentru acest an, în contextul în care cei mai mari clienţi rămân companiile de utilităţi, băncile şi firmele de recuperări creanţe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În 2019, compania, la care acţionar majoritar este Octavian Radu, a efectuat peste 108 milioane de trimiteri poştale, reprezentând aproximativ 30% din numărul total de plicuri expediate la nivel naţional. Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 242 de milioane de materiale.

”În 2010, puneam bazele unei companii de servicii poştale, din dorinţa de a crea un model de business transparent, de a deveni partenerul viabil de care companiile din România aveau nevoie. Am crescut alături de clienţii noştri, am învăţat din nevoile lor şi, pornind de la acestea, am creat servicii şi operaţiuni care nu existau pe atunci. 10 ani mai târziu, nevoile lor continuă să se schimbe mai repede ca niciodată, iar noi continuăm să evoluăm odată cu ele şi să ne respectăm angajamentul”, a declarat Cristi Petcu, General Manager Pink Post.

Compania estimează afaceri cuprinse între 18,5 milioane euro şi 20 milioane euro, pentru acest an. Lansat în 2010, Pink Post a devenit cel mai mare operator privat de servicii poştale din România după numărul de trimiteri, prin livrarea a 650 milioane de plicuri în perioada 2010-2019 şi a 833 milioane materiale publicitare adresate si neadresate, având o contribuţie totală de aproximativ 29,4 milioane de euro la bugetul de stat. Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 17,5 milioane de euro, în creştere cu 5% faţă de anul precedent.

După 10 ani de activitate, compania are o flotă de 200 de maşini şi o echipă de peste 1600 de angajaţi, livrând pentru cei peste 200 de clienţi, printre care se numără cele mai mari companii din industrii precum utilităţi, retail, instituţii financiar bancare sau companii din industria telecomunicaţiilor. Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2019, cele mai mari volume au fost în Bucureşti şi Ilfov, cu 28% din totalul la nivel naţional.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.