Operatorul privat de servicii poştale Pink Post a anunţat, marţi, că înregistrat, anul trecut, cel mai mare volum de trimiteri din rândul operatorilor privaţi de servicii poştale, conform studiului publicat recent de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). Astfel, compania a livrat anul trecut peste 386 milioane de trimiteri, încheind anul cu o cifră de afaceri de peste 16,6 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Doar în 2018, Pink Post a livrat peste 100 milioane de trimiteri adresate, 4,5 milioane de plicuri cu confirmare de primire şi 10 milioane materiale de publicitate adresată, şi 280 milioane materiale publicitare neadresate.

”Ne bucurăm să fim din nou pe primul loc în topul operatorilor privaţi de servicii poştale în funcţie de numărul de trimiteri. Pentru că lucrăm cu un volum mare de trimiteri lunar, acest lucru ne responsabilizează să găsim cele mai bune soluţii de livrare pentru clienţii noştri. Din acest motiv, facem mereu investiţii pentru a lansa servicii noi, cum ar fi Express, Round şi Izzy, care ne permit să ne dezvoltăm şi să creştem de la an la an”, a declarat Diana Tudor, directorul comercial Pink Post.

Dintre trimiterile poştale la nivel naţional de anul trecut, Pink Post a livrat cele mai mari volume în Bucureşti, Constanţa, Prahova, Braşov, Cluj şi Timiş. Pink Post este lider pe piaţa de servicii poştale private din România, cu o experienţă de 10 ani în domeniu.

Pink Post oferă clienţilor servicii poştale şi trimiteri în regim expres la nivel naţional. Compania dispune de o reţea teritorială de 60 de filiale, în cele mai importante oraşe din România, şi are în prezent peste 1.500 de angajaţi şi o flotă de peste 200 autovehicule.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.