Pepco Group, retailerul european cu discount care a emis două avertismente de profit luna trecută, îşi va încetini programul de deschidere a unor noi magazine, pentru a se concentra pe reconstruirea profitabilităţii, potrivit unui anunţ al companiei, citat de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Grupul listat la Varşovia, care deţine mărcile Pepco şi Dealz în Europa şi Poundland în Marea Britanie, a declarat miercuri că va deschide cel puţin 400 de magazine noi în exerciţiul financiar 2023/2024, în scădere de la 668 în 2022/23. Pepco a încheiat anul 2022/23 cu 4.629 de magazine.

Pepco, care a găzduit o zi a pieţei de capital în Polonia, a declarat că va revizui, de asemenea, programul de renovare a magazinelor din activitatea sa de bază în Europa Centrală şi de Est.

Ambele măsuri fac parte dintr-un plan de reconstruire a profitabilităţii prin adoptarea unei abordări mai disciplinate a creşterii şi a cheltuielilor de capital pentru investiţii în cadrul grupului.

”Trebuie să ne reorientăm asupra obţinerii unei creşteri mai măsurate, făcând mai puţin, pentru a obţine mai mult, cu un accent mai mare pe îmbunătăţirea profitabilităţii şi a generării de numerar în afacerea noastră stabilită”, a spus preşedintele executiv Andy Bond.

Pe 28 septembrie, grupul şi-a redus perspectivele de profit pentru a doua oară în mai puţin de trei săptămâni, dând vina pe un mediu comercial ”din ce în ce mai dificil” în Europa Centrală şi de Est şi o pierdere a concentrării din partea conducerii.

Acţiunile Pepco au scăzut cu 27% în ultimul an.

Bond a spus că, în ciuda contextului actual de piaţă, este încrezător în viitorul grupului, subliniind ” bilanţul solid şi fluxul de numerar operaţional rezistent”.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.