Operatorul britanic de plăţi PayPoint a raportat vineri pentru România o creştere a numărului de tranzacţii de 12,1% pentru anul financiar martie 2016 - martie 2017, în comparaţie cu anul anterior, până la 75 milioane tranzacţii, în contextul unui avans semnificativ pe toate segmentele din portofoliu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, segmentul plăţilor de facturi a înregistrat un avans de 11,6%, până la 67,2 milioane tranzacţii, iar cel de încărcare electronică a cartelelor telefonice preplătite a crescut cu 16%, până la 7,3 milioane tranzacţii.

”În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu 22 de noi furnizori parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 138 jucători importanţi din industrii variate, cu acoperire locală sau naţională. În acest context, anul financiar încheiat a însemnat consolidarea poziţiei în domenii relevante de plăţi, prin semnarea de parteneriate pe segmentul utilităţi (electricitate, apă, gaz, salubritate) şi cel financiar-bancar”, se arată în comunicat.

Totodată, compania a anunţat în acest interval două proiecte: lansarea serviciului PayPoint Colet Expres într-o reţea extinsă de livrare în puncte fixe în Bucureşti şi primul acord de colaborare semnat cu o direcţie fiscală, ce permite încasarea taxelor şi impozitelor locale prin PayPoint.

„Serviciul PayPoint Colet Expres este marea noutate a acestui an, marcând intrarea pe o piaţă extrem de ofertantă, unde beneficiem de o poziţie privilegiată. Totodată, dat fiind focusul crescut pe comercianţii parteneri, am lansat recent un serviciu dedicat acestora, în regim pilot: dotarea magazinelor partenere cu terminale POS ce acceptă plata cu cardul a bunurilor comercializate”, a declarat Mugur Dogariu, managing director în cadrul companiei.

Pe harta punctelor de plată PayPoint au fost adăugate în perioada respectivă 1.161 noi magazine partenere, serviciile fiind în prezent disponibile în peste 11.300 de unităţi din toată ţara.

Grupul PayPoint a raportat venituri nete de 123,9 milioane lire sterline în anul financiar martie 2016 – martie 2017, iar pentru business-ul de retail a anunţat un volum de 654,8 milioane tranzacţii, în valoarea de peste 10,4 miliarde lire sterline, realizate într-o reţea de peste 40.000 de puncte de plată.

În România, PayPoint a preluat în 2007 distribuitorul local de produse şi servicii pre-plătite pentru telefonie mobilă Pay Store SRL, redenumit ulterior PayPoint Services SRL. În 2008, societatea a lansat serviciul de încasare sume în numerar. PayPoint PLC este listată la Bursa din Londra.

În luna martie, Consiliul Concurenţei a anunţat că analizează tranzacţia prin care PayPoint Services SRL, deţinut de operatorul britanic de plăţi PayPoint, preia Payzone SA, subsidiara din România a grupului irlandez Payzone, care oferă servicii de plăţi şi încărcare electronică. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.