Compania de telefonie mobilă Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 266,8 milioane de euro în al doilea trimestru al acestui an, în creştere cu 11% faţă de perioada similară a anului trecut, avans susţinut de performanţa serviciilor mobile şi a vânzărilor de dispozitive mobile, a anunţat joi compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Creşterea a fost susţinută de performanţa serviciilor mobile şi a vânzărilor de dispozitive mobile, precum şi de evoluţia serviciilor convergente. La 30 iunie 2017, Orange România oferea servicii mobile şi fixe pentru 10,08 milioane clienţi, menţinând constant numărul de abonaţi, comparativ cu primul trimestru al anului”, se arată în comunicat.

În trimestrul al doilea din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de patru ori, menţinându-se ritmul de creştere din trimestrul precedent.

”La 30 iunie 2017, 2,6 milioane de clienţi utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai mulţi comparativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016. Această tendinţă crescătoare este susţinută de investiţiile continue în reţeaua 4G, atât la nivel de dezvoltare a tehnologiei, cât şi de extindere a acoperirii, Orange devenind primul operator cu acoperire 4G 100% la nivel urban”, se arată în comunicat.

Un alt factor ce a contribuit la creşterea traficului şi a numărului de utilizatori 4G au fost vânzările accelerate de smartphone-uri 4G care au înregistrat o creştere de 15%. Totodată, dispozitivele conectate la smartphone au menţinut un ritm accelerat de creştere de 151% în prima jumătate a anului 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În luna iunie, Orange a aniversat 20 de ani de prezenţă în România şi a sărbătorit loialitatea clienţilor prin acordarea a 20 GB pe lună, timp de două luni în cea mai extinsă reţea 4G. Cu acest prilej, au fost acordaţi aproximativ 40.000 TB de date mobile.

La 30 iunie 2017, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV număra 351.000 clienţi, în creştere cu 15,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau 124.000 de abonaţi la finalul trimestrului al doilea.

”Numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei Orange TV Go a atins 2,3 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru din 2017, în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicaţiei în prima jumatate a anului 2017 a crescut cu 83% faţă de primele 6 luni ale anului 2016, pe fondul îmbunătăţirii experienţei de utilizare a aplicaţiei si al interesului deja confirmat pentru consumul de servicii video pe dispozitive mobile”, se arată în raport.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.