OMNIASIG anunţă, vineri, că a deschis 249 dosare de daună după furtunile din perioada 27 iulie – 1 august, cele mai multe în judeţele Suceava şi Neamţ. La Broşteni, localitatea cel mai grav afectată, o casă a fost luată de ape şi dusă câteva sute de metri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În perioada 27 iulie – 1 august, noi fenomene meteo extreme au generat daune semnificative în mai multe zone din România. În regiunea Moldovei, cele mai multe solicitări de despăgubire pe care OMNIASIG Vienna Insurance Group le-a înregistrat au fost în judeţele Suceava, Botoşani şi Neamţ”, a transmis, vineri, OMNIASIG  într-un comunicat de presă.

Compania precizează că furtunile, aversele abundente şi inundaţiile au afectat şi judeţele Bihor, Cluj şi Bistriţa-Năsăud, dar într-o măsură mai mică.

În urma acestor fenomene, compania a deschis deja până în acest moment 249 dosare de daună.

”Compania a intervenit prompt pentru avizarea şi gestionarea acestor daune cu 12 echipe suplimentare pe teren, din care 5 echipe acţionează exclusiv în judeţele Suceava, Neamţ şi Botoşani. Colegii noştrii vor lucra în acelaşi ritm şi în weekend, demonstrând din nou capacitatea de reacţie şi de sprijin pentru clienţi în momente critice”, precizează OMNIASIG.

Compania menţionează că au fost deschise 178 dosare pe linia Property (pentru locuinţe si echipamente sau clădiri industriale), pentru fenomene atmosferice severe – grindină, vânt puternic, furtuni, inundaţii şi viituri.

De asemenea, au fost înregistrate 71 dosare de daună pe segmentul auto, în baza poliţelor Casco, majoritatea din cauza grindinei, a obiectelor dislocate de vânt şi a acumulărilor de apă pe carosabil.

”Un caz excepţional a fost înregistrat în localitatea Broşteni, judeţul Suceava, unde o casă asigurată a fost grav afectată de viitura produsă în urma ploilor torenţiale, fiind practic dislocată de forţa apei şi deplasată pe o distanţă de câteva sute de metri faţă de fundaţia iniţială. Impactul a fost devastator, iar locuinţa a suferit avarii structurale majore, bunurile din interior fiind compromise”, povestesc oficialii companiei.

Reprezentanţii OMNIASIG s-au deplasat la faţa locului, evaluând situaţia de la primele ore după retragerea apelor.

”Echipele OMNIASIG, împreună cu cele ale Claim Expert şi Global Assistance, oferă sprijin continuu asiguraţilor – inclusiv prin consiliere şi asistenţă în gestionarea daunei, într-un moment în care siguranţa şi stabilitatea familiei afectate sunt prioritare. Acest caz subliniază din nou importanţa protecţiei oferite de o poliţă de asigurare în faţa fenomenelor naturale imprevizibile”, mai arată OMNIASIG, în comunicatul citat.

Potrivit datelor transmise de companie s-au deschis:

•      Suceava –  84 dosare auto şi non-auto

•      Botoşani – 15 dosare auto şi non-auto

•      Neamţ –  4 dosare auto şi non-auto

•      Bihor – 12 dosare auto şi non-auto

•      Cluj – 12 dosare auto şi non-auto

•      Bistriţa-Năsăud – 3 dosare non-auto

”Clienţii au fost şi sunt încurajaţi să ne contacteze prin telefon sau să utilizeze şi canalele digitale, în special notificarea online a daunelor, disponibilă pe website-ul companiei, ca alternativă rapidă şi eficientă de raportare, menită să reducă timpul de aşteptare”, a mai transmis companie.

Pentru gestionarea şi soluţionarea cât mai rapidă a daunelor, specialiştii OMNIASIG pot fi contactaţi prin:

•      Call-center: 021.9669

•      Online: www.omniasig.ro, butonul „Notifică daună”

•      Email: avizari@omniasig.ro

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.