Coletaria.ro, expert în expedierea şi livrarea coletelor, parte a grupului Packeta din Cehia, cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, a încheiat anul 2019 cu 60 de clienţi în România, în creştere cu 20% faţă de anul anterior. Totodată, a extins reţeaua la nivel naţional la 150 de puncte pick-up şi estimează pentru anul în curs creşterea numărului de puncte pick-up la peste 400 de unităţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În prezent, Coletaria.ro are 60 de clienţi magazine online şi selleri în România, în creştere cu 20% faţă de finalul anului trecut, iar la nivelul grupului Packeta am depăşit 28.000 de clienţi internaţionali. Pentru anul 2020, la nivel local, ne propunem să dublăm numărul clienţilor actuali”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletaria.ro.

Cei mai mulţi dintre clienţii Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice şi care ţin de industria de health & beauty. Printre clienţii Coletaria.ro se află StarShinerS.ro, Melkior.ro, dEpurtat.ro, JucariaPerfecta.ro, PFarma.ro şi Watchmag.ro.

”Ţintim, în special, clienţi magazine online, însă lucrăm şi cu selleri (persoane juridice) care nu deţin un magazin online propriu, ci îşi desfăşoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor. Din punctul de vedere al volumului de colete zilnice, avem în vedere mai ales acei  clienţi care livrează minimum câteva zeci de colete zilnic. Cu toate acestea, sunt şi clienţi relativ noi pe piaţa de eCommerce care apelează la serviciile Coletaria.ro, având un volum zilnic de colete ceva mai redus, dar care beneficiază de aceleaşi servicii de înaltă calitate în materie de expediere a coletelor şi consultanţă, aşa cum beneficiază orice client cu volume considerabile de colete zilnice”, a spus Jeleascov.

Creşterea livrării de produse în afara ţării este o altă direcţie strategică a Coletaria.ro pentru 2020, în măsura în care, anul trecut, din cele aproximativ 800.000 de colete livrate, 30% au fost transportate în afara României.

”Observăm un avans semnificativ în livrarea cross border, odată cu creşterea competiţiei pe piaţă şi a conştientizării avantajelor vânzării produselor în afara României. Apar tot mai mulţi selleri care vând produse unice, tot mai multe iniţiative străine care deschid magazine în România pentru a vinde în afara ţării”, mai spune Alexandr Jeleascov, menţionând că cele mai multe produse expediate din România ajung în Ungaria, Germania, Cehia, Polonia, UK, Italia, Spania şi, în general, acolo unde sunt comunităţi mari de români şi marketplace-uri stabile.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.