Numărul tranzacţiilor online cu cardul a crescut, de Black Friday, cu circa 90% comparativ cu ediţia de anul trecut, potrivit NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăţi electronice din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Suma medie cheltuită online cu cardul în ediţia din acest an a evenimentului de shopping Black Friday a fost de aproximativ 300 lei, în scădere cu 10% faţă de 2018, datorită reducerilor substanţiale aplicate de comercianţi. Cea mai mare tranzacţie procesată de NETOPIA Payments în perioada de referinţă s-a ridicat la cca. 44.000 lei şi a constat în plata unei comenzi din categoria home&deco.

”Românii au profitat din plin de reducerile aplicate de comercianţi în această ediţie a campaniei Black Friday. Mulţi dintre ei au ales plata online cu cardul, lucru care se poate observa şi în creşterea substanţială a numărului de tranzacţii procesate, aproape dublu faţă de anul trecut. NETOPIA Payments şi-a reafirmat rolul de partener de încredere al magazinelor online, fiind alături de aceştia 100% din timp, pentru o campanie Black Friday cu 0 incidente”, a declarat Antonio Eram, CEO şi fondator NETOPIA Payments.

Conform datelor NETOPIA Payments, 55% din totalul tranzacţiilor procesate de Black Friday 2019 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cu 5% mai puţin faţă de o zi obişnuită, ceea ce denotă tendinţa conform căreia, în ziua de Black Friday, o mare parte dintre români preferă în continuare desktop-ul pentru o accesare mai rapidă a ofertelor speciale ale magazinelor.

În acelaşi timp, având în vedere creşterea considerabilă a volumului tranzacţiilor, numărul celor care au ales să facă cumpărături de Black Friday de pe dispozitive mobile a fost în creştere cu 60% comparativ cu ediţia precedentă.

Potrivit companiei, una din zece tranzacţii înregistrate de Black Friday a fost efectuată instant prin simpla scanare a codului QR afişat în pagina de plată a comercianţilor online parteneri, prin intermediul aplicaţiei mobilPay Wallet.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.