Netflix a anunţat miercuri că opţiunea sa de abonament cu reclame a atins 94 de milioane de utilizatori activi lunar, înregistrând o creştere de peste 20 de milioane faţă de ultima raportare publică din noiembrie, transmite CNBC.
Lansat în noiembrie 2022, planul cu reclame costă 7,99 dolari pe lună — semnificativ mai ieftin decât cel mai accesibil abonament fără reclame, care costă 17,99 dolari. Strategia face parte din eforturile Netflix şi ale altor platforme de streaming de a creşte profitabilitatea prin venituri din publicitate.
”În comparaţie cu concurenţa, atenţia acordată reclamelor începe la un nivel mai mare şi rămâne mult mai ridicată până la final. Şi mai impresionant este faptul că utilizatorii urmăresc reclamele din mijlocul conţinutului cu aceeaşi atenţie ca emisiunile şi filmele,” a declarat Amy Reinhard, preşedinte al diviziei de publicitate Netflix.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Netflix a mai precizat că planul său de abonament cu reclame are o audienţă mai mare în rândul tinerilor cu vârste între 18 şi 34 de ani decât orice reţea de televiziune prin cablu sau difuzare din SUA.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.