Netflix a inaugurat un nou tip de raport, mult mai detaliat decât orice a oferit până acum, care arată, în ore de vizionare, care sunt cele mai urmărite producţii din cadrul platformei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Engagement Report, cum îl numeşte compania americană, realizează o ierarhie a conţinutului disponibil pe Netflix, în funcţie de timpul alocat de abonaţi pentru vizionare.

Primul raport de acest gen conţine toate titlurile care au numărat peste 50.000 de ore de vizionare în primele şase luni ale acestui an şi este un simplu tabel, care mai include data lansării şi disponibilitatea.

În fruntea primului astfel de raport emis de Netflix se află The Night Agent: Season 1, care, cu 812.100.000 de ore, se află la mare distanţă de celelalte creaţii.

Acesta este urmat de Ginny & Georgia (665.100.000 de ore), The Glory (622.800,.000 de ore), Wednesday (507.700.000) şi Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000).

Netflix va publica acesta gen de rapoarte de două ori pe an.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.