În ciuda criticilor legate de aşa-zisă taxă de sharing şi, uneori, de calitatea conţinutului original, Netflix continuă să-şi crească atât numărul de abonaţi, cât şi veniturile.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În ultimul trimestru fiscal al anului trecut, Netflix a câştigat 8,83 de miliarde de dolari, cu 12,5% mai mult decât în urmă cu un an şi peste estimările de 8,71 de miliarde de dolari.

Venitul net al companiei a făcut un progres masiv, de la 55,3 milioane de dolari în urmă cu un an, la 937,8 milioane de dolari în ultimul trimestru. În aceeaşi perioadă, venitul net per acţiune a crescut de la 12 cenţi la 2,11 dolari.

Veniturile şi profiturile Netflix au crescut simultan cu numărul de abonaţi. Au fost adăugaţi 13,1 milioane de noi abonaţi, în creştere cu 12,8%.

Acum, Netflix are 260,3 milioane de abonaţi, peste aşteptările analiştilor, care estimau 256 de milioane de abonaţi.

Recent, Netflix a anunţat că va renunţa definitiv la abonamentul Basic în ţările în care este disponibilă versiunea cu reclame, utilizatorii fiind forţaţi să aleagă între varianta cu reclame şi un abonament Premium mai scump.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.