Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, afirmă că va trimite Corpul de Control pentru a face verificări la Loteria Română cu privire la achiziţia noului logo al instituţiei. Declaraţia este făcută după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de suma mare plătită unei agenţii de publicitate, pentru un logo care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu câţiva euro de pe o platformă de profil.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Prezent, miercuri, la Ploieşti, la un eveniment organizat de unul dintre marii investitori din România, ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că va exista un control la Loteria Română, după apariţia unor controverse privind preţul de achiziţie al noului logo pentru Loterie.

"Am văzut poziţia exprimată şi de Loteria Română şi da, pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă, într-adevăr, lucrurile sunt aşa cum trebuie făcute. Deşi eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialişti, la cei care ştiu să facă lucrurile bine. Va fi un control şi la Loteria Română, pentru a lămuri şi această problemă care a apărut în spaţiul public", a afirmat ministrul Ştefan Radu Oprea.

Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a)

Reacţia vine după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de preţul mare plătit unei agenţii de publicitate pentru realizarea logo-ului care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu doar câţiva euro de pe o platformă de profil.

Potrivit unor postări de pe Facebook, ale unor creatori de conţinut, Loteria Română ar fi plătit 250.000 de lei pentru realizarea noului logo, chiar dacă împlinirea a 117 ani nu este tocmai un moment aniversar ”rotund” care să justifice un rebranding.

”Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti marchează o nouă etapă de modernizare şi digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului NOROC PENTRU TOŢI ROMÂNII. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roşu, galben şi albastru cât şi verdele specific loteristic”, a transmis Loteria Română.  

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.