Inteligenţa artificială generativă este văzută de compania care deţine Facebook, Instagram şi WhatsApp ca un instrument care poate genera reclame mai eficiente.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Meta lucrează la o tehnologie bazată pe AI generativ, acelaşi tip de instrument care stă la baza noilor chatboţi dezvoltaţi de companii precum OpenAI, Microsoft şi Google, pe care să o poată folosi în domeniul publicităţii.

Într-un interviu pentru Nikkei, directorul tehnic de la Meta, Andrew Bosworth, spune că Meta lucrează la instrumente care folosesc inteligenţa artificială pentru a crea reclame.

Bosworth mai spune că se aşteaptă ca până la finele anului Meta să ofere companiilor instrumente bazate pe AI ce pot, printre altele, să adapteze imaginile afişate în funcţie de audienţă.

De aceste instrumente se ocupă o echipă specializată în tehnologii de AI din cadrul companiei, înfiinţată în februarie şi condusă de responsabilul de produs Chris Cox.

Aceeaşi echipă lucrează la chatboţi precum ChatGPT, pe care urmează să-i implementeze în WhatsApp şi Messenger, şi la filtre care folosesc inteligenţa artificială pentru Instagram.

Meta mai speră să folosească această tehnologie în domeniul metaversului. Andrew Bosworth spune că AI-ul generativ va permite, la un moment dat, crearea lumilor virtuale pe bază de comenzi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.