Meta Platforms modifică modul în care utilizatorii se conectează la căştile sale de realitate virtuală, renunţând la o modificare anterioară care solicita conturi din aplicaţia emblematică Facebook a companiei pe dispozitive, dar păstrând în acelaşi timp legăturile către conexiunile sociale de acolo, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania îşi va lansa noile ”conturi meta” începând din august, a declarat directorul general Mark Zuckerberg într-o postare pe Facebook, făcută joi.

Gigantul reţelelor de socializare a anunţat că va elimina cerinţa de conectare la Facebook anul trecut, după o reacţie negativă a utilizatorilor care au accesat anterior căştile folosind conturi separate de la Oculus, compania de realitate virtuală pe care Meta, cunoscută pe atunci sub numele de Facebook, a achiziţionat-o în 2014.

Odată cu noua structură de conectare, conturile Meta vor controla accesul la nivel de dispozitiv şi vor gestiona achiziţiile de aplicaţii, în timp ce profilurile Meta Horizon vor reprezenta prezenţa socială a utilizatorilor în realitatea virtuală, cu nume de utilizator şi avatare asociate, a spus compania într-o postare pe blog.

Oamenii vor avea, de asemenea, opţiunea de a-şi conecta profilurile într-un Meta Accounts Center unificat, care va integra conexiunile sociale existente de la Facebook, Instagram sau Messenger în experienţele lor de realitate virtuală.

Pentru conturile care nu sunt adăugate la Centrul de conturi, compania va combina datele utilizatorilor din aplicaţii doar pentru numărarea utilizatorilor şi pentru aplicarea regulilor de siguranţă, a declarat un purtător de cuvânt pentru Reuters.

Într-o notă de săptămâna trecută, directorul de produs Chris Cox a făcut aluzie la schimbare, la care s-a referit ca Proiect Simile, şi a spus că ”va alimenta continuitatea în metavers”, potrivit unei copii a postării vizualizate de Reuters.

Meta a făcut eforturi pentru a integra conturi şi alte produse în ”familia sa de aplicaţii”, ceea ce oferă utilizatorilor funcţionalitate între aplicaţii, permiţând în acelaşi timp companiei să consolideze datele despre comportamentul lor în diferite medii.

Compania a anunţat planuri de a-şi unifica structura de mesagerie între aplicaţii în 2019 şi mai târziu în acel an a lansat un serviciu de plată, numit acum Meta Pay, prin care utilizatorii pot procesa tranzacţii pe Facebook, Messenger, Instagram şi WhatsApp.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.