McDonald's a inaugurat joi un restaurant nou în Chicago, din sticlă, care seamănă mai mult cu un magazin Apple decât cu un fast-food şi care reprezintă o declaraţie îndrăzneaţă referitoare la viitor, relatează Business Insider.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Suntem mândri să deschidem acest restaurant pilot, care simbolizează modul în care construim un McDonald's mai bun pentru clienţii şi comunităţile în care locuiesc aceştia”, a afirmat preşedintele şi directorul general al companiei, Steve Easterbrook, într-un comunicat.

Chiar dacă structura este diferită, arcadele aurii sunt încă prezente la restaurantul cu o suprafaţă de 1765 de metri pătraţi, care va fi deschis non-stop.

Restaurantul include chioşcuri pentru servire proprie, servire la masă, comandă şi plată prin telefoanele mobile şi servicii de livrare care devin tot mai folosite la restaurantele McDonald's din Statele Unite.

Serviciul la masă şi opţiunile de comandă digitală fac parte din strategia de reformare a companiei numită ”Experienţa viitorului”.

În prezent, aproximativ 5.000 de restaurante McDonald's oferă noile servicii, iar compania intenţionează să transforme aproape toate restaurantele până în 2020.

Noul restaurant scoate în evidenţă şi un alt efort al McDonald's pentru îmbunătăţirea imaginii companiei, sustenabilitarea,  având 70 de arbori la parter, precum şi panouri solare.

Chiar dacă nu toate restaurantele McDonald's vor avea acceeaşi clasă şi sticlă, combinaţia tehnologiei, a serviciului la masă şi a accentului pe sustenabilitate oferă un model a ceea ce vrea să realizeze reţeaua de fast-food-uri la nivelul întregii Americi,  potrivit Business Insider.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.