Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăţi, şi Dedeman, lanţ de retail cu materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare din România, au anunţat că demarează o nouă campanie prin care încurajează plăţile electronice în rândul consumatorilor din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Campania face parte din platforma „Construieşte un viitor mai bun cu Mastercard” care susţine iniţiativa #NoiFacemUnSpital.

Clienţii Dedeman care fac cumpărături utilizând cardul lor Mastercard, în orice magazin Dedeman din ţară, în perioada 26 august – 25 octombrie 2019, pot câştiga o experienţă alături de artista Feli, într-un concert acustic privat, ce va avea loc în Bucureşti.

Prin parteneriatul cu Dedeman, Mastercard continuă campaniile începute prin platforma de înregistrare activă, cu care au interacţionat aproape un milion de posesori de carduri Mastercard din România în 2017 şi 2018.

Consumatorii care doresc să se înscrie în campanie trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în magazinele Dedeman cu un card Mastercard sau Maestro, să trimită un SMS cu valoarea tranzacţiei la numărul 3718 (număr cu tarif gratuit în reţelele Telekom, Orange, Vodafone, Digi) sau să înscrie datele pe site-ul Mastercard.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.