Gigantul grup din industria farmaceutică Johnson & Johnson a declarat joi că va înlocui binecunoscutul logo sub formă de semnătură pe care l-a folosit din 1887, cu unul cu un aspect modern, care reflectă accentul său pus pe produse farmaceutice şi dispozitive medicale, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Logo-ul original, bazat pe semnătura cofondatorului James Wood Johnson, va fi încă văzut pentru moment pe produse de larg consum, cum ar fi şamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J.

Johnson & Johnson însuşi şi-a concentrat atenţia către produse farmaceutice şi dispozitive medicale.

Noul logo, care include o nuanţă diferită de roşu, îşi propune să recunoască transformarea J&J într-o ”companie pură de îngrijire a sănătăţii”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreşedinte executiv al companiei.

Logu-ul semnătură a fost ”una dintre cele mai utilizate embleme ale unei companii din lume”, a declarat J&J într-o postare pe site-ul său, din 2017. Dar a început să-şi arate vârsta într-o eră a mesajelor text şi a emoji-urilor.

Mulţi copii nu mai învaţă să scrie cursiv la şcoală, a remarcat consultantul de marketing Laura Ries.

Oamenii pot recunoaşte semnătura, dar nu o citesc neapărat, a spus ea.

Noul logo, a spus ea, este mai uşor de procesat.

”Pentru că este mai uşor, aproape că vă atrage atenţia asupra acestui lucru”, a spus Ries, care nu a fost implicat în schimbarea siglei.

Ries a remarcat, de asemenea, că oamenii probabil au identificat mai mult logo-ul scris cu produsele Kenvue, pe care le văd pe rafturile farmaciilor, cum ar fi Band-Aids, Listerine şi Tylenol.

”Toată lumea şi-a spălat copilul cu şampon pentru copii Johnson & Johnson”, a spus ea.

Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.

Sigla semnătură ar putea fi găsită şi pe sticlele de pulbere pentru bebeluşi pe bază de talc a companiei, acum întreruptă, care a generat procese care susţin că a provocat cancer.

J&J a insistat că pulberea este sigură. Afacerea de consum a ajutat J&J să devină cel mai mare producător de produse de îngrijire a sănătăţii din lume, cu vânzări anuale de peste 90 de miliarde de dolari. Dar diviziile sale farmaceutice şi de dispozitive medicale au depăşit-o cu uşurinţă ca dimensiune, când a fost anunţată separarea, la sfârşitul anului 2021.

J&J, cu sediul în New Brunswick, New Jersey, îşi va redenumi, de asemenea, segmentul farmaceutic Janssen, schimbându-l în Johnson & Johnson Innovative Medicine.

Segmentul său de dispozitive şi tehnologie medicală se va numi MedTech.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.