Jucătorii de Pokemon Go prinşi că trişează vor fi excluşi pe viaţă, dar vor avea dreptul la apelarea deciziei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul Niantic Labs a actualizat condiţiile care însoţesc extrem de popularul joc Pokemon Go, iar noii termeni includ o cauză care stipulează că cei prinşi trişând vor fi pedepsiţi cu excluderea pe viaţă.

Deocamdată nu este clar ce sistem de detectare a trişorilor va fi folosit, dar se ştie ce activităţi sunt considerate trişări în Pokemon Go. Astfel, îşi vor lua adio de la pokemoni cei care folosesc emulatoare pentru a juca pe alte platforme decât cele suportate oficial, cei care simulează deplasarea prin modificarea artificială a locaţiei şi cei care folosesc orice fel de instrumente neoficiale pentru a obţine un avantaj incorect în joc.

Noile reguli includ posibilitatea de a face apel la măsura de excludere. Orice utilizator exclus va putea folosi un formular pentru a-şi susţine cauza. Ideea apelului la excludere este binevenită pentru cei care ar putea fi marcaţi pe nedrept ca trişori. Astfel de cazuri vor fi inerente, indiferent de modul în care producătorul Niantic va realiza depistarea trişorilor.

Măsura este deja a doua dintr-o serie de acţiuni care încearcă menţinerea sub control a fenomenului, măsuri care vor continua şi pe viitor. Cei de la Niantic au blocat deja accesul serviciilor care le arătau jucătorilor locaţiile în care puteau fi prinşi anumiţi pokemoni.

Pe viitor, producătorul va urmări să blocheze serviciile care simulează acţiunile unui jucător. Aşa-numitele ferme realizează automat acţiuni care în mod normal ar trebui întreprinse de jucători, precum prinderea pokemonilor sau vizitarea Pokestop-urilor în scopul achiziţionări item-urilor necesare în cadrul jocului.

Cei de la Niantic Labs au realizat că, aşa cum se întâmplă în orice joc, trişarea crează avantataje celor care apelează la metode incorecte, ducând la ruperea echilibrului în joc. Prin trişare, se crează o clasă de jucători foarte puternici, care vor pune stăpânire pe elementele importante ale jocului şi îi vor frustra pe cei care joacă corect, adică marea masă a jucătorilor. Iar frustrarea este primul pas în renunţarea la un joc, fapt pe care niciun producător de jocuri nu şi-l doreşte.

Pokemon Go a depăşit graniţele unui simplu joc pe telefon, transformându-se într-un adevărat fenomen global. Doar în prima luna din momentul lansării, când era disponibil într-un număr restrâns de ţări, Pokemon Go a realizat venituri de peste 200 de milioane de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.