Încrederea consumatorilor francezi se îmbunătăţeşte, dar cea a germanilor rămâne scăzută, potrivit unor sondaje realizate în rândul consumatorilor, citate de CNBC,

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform sondajului lunar realizat de institutul  GfK, încrederea consumatorilor din Germania a rămas constantă în această lună.

În schimb, cifrele agenţiei franceze de statistică Insee au arătat că gospodăriile sunt ceva mai optimiste.

În Germania lovită de recesiune, ”dorinţa de a face cumpărături este în creştere uşoară, în timp ce aşteptările privind veniturile au cunoscut o scădere uşoară”, a spus GfK.

Încrederea germanilor a rămas neschimbată în noiembrie după trei luni de declin, dar se află la un nivel scăzut, cu puţine semne de îmbunătăţire la orizont.

Încrederea consumatorilor francezi s-a îmbunătăţit, dar a rămas ”relativ slabă”, a spus Insee, în timp ce gospodăriile au avut o perspectivă mai bună asupra situaţiei lor financiare.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.