IKEA Pallady, al doilea magazin din România al lanţului suedez de mobilier, a înregistrat vânzări de aproape 8 milioane lei în prima săptămână de la deschidere, potrivit unui comunicat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În prima săptămână de la deschidere, magazinul IKEA Pallady a înregistrat vânzări de 7.861.142 lei. Peste 100.000 de oameni au vizitat magazinul în perioada 24 iunie – 30 iunie 2019 (inclusiv), valoarea medie a bonului de cumpărături fiind de 245 de lei”, arată un comunicat al companiei.

IKEA Pallady, din Bucureşti, cel mai mare magazin din Sud Estul Europei al companiei suedeze şi al 431-lea în lume, a fost inaugurat oficial pe 24 iunie, la 12 ani de la intrarea pe piaţa din România, în 2007, când se deschidea primul magazin IKEA din ţară, în Zona Comercială Băneasa.

Valoarea totală a investiţiei în magazin este de aprope 90 de milioane de euro.

De asemenea, centrul comercial TOM Constanţa a anunţat luni că lanţul suedez de mobilier IKEA a inaugurat, la sfârşitul lunii iunie, cel de-al treilea centru de colectare din întreaga ţară, după cele din Braşov şi Timişoara.

Noul centru de colectare IKEA se întinde pe o suprafaţă de 942 de metri pătraţi, iar de aici clienţii retailerului scandinav din Constanţa, dar şi din judeţele învecinate au posibilitatea să ridice produsele comandate online. Totodată, aceştia vor avea în curând la dispoziţie şi puncte digitale de comandă, unde îşi vor putea configura mobilierul, vizualiza ansambluri de bucătării sau dormitoare, iar în viitorul apropiat, în acest pick-up point va fi inaugurat chiar şi un showroom de mici dimensiuni.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.