Ikea a deschis joi primul său magazin în India, iar investiţiile vor continua, având ca ţintă clasa de mijloc aflată în dezvoltare, pe o piaţă descrisă de directorul general Jesper Brodin ca fiind dedicată progreselor, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Retailerul suedez de mobilă a avut în vedere extinderea pe piaţa indiană de peste 10 ani, iar Brodin a explicat întârzierea prin ”incertitudinile de acum câteva decenii, în timp ce prezentul este caracterizat de angajamentul  puternic existent la nivelul întregii ţări de a face progrese”.

”În prezent este o Indie mai curajoasă,  o Indie mai deschisă, mai dedicată progresului”, a spus Brodin, care a avertizat totuşi că va fi nevoie de ani de zile până când investiţia pe această piaţă nouă să dea rezultate.

Magazinul Ikea, cu o suprafaţă de 37.000 de metri pătraţi, se află lângă oraşul Hyderabad din sudul Indiei.

Compania suedeză a investit deja 4,5 miliarde de euro în India, a spus Brodin, adăugând că investiţiile vor continua pe măsură ce Ikea se va extinde în alte oraşe şi în comerţul electronic.

Potrivit site-ului companiei, Ikea are în prezent 48 de furnizori, cu aproximativ 45.000 de angajaţi în India.

”Angajamentul pe care îl facem nu este pe termen scurt, este pe termen lung”, a arătat şeful Ikea.

Compania intenţionează să deschidă următorul său magazin din India în Mumbai, în vara anului viitor, urmat de un altul în Bangalore, în 2020. În 2019, Ikea urmează să deschisă şi un magazin online destinat clienţilor indieni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.