Grupul italian de băuturi spirtoase Campari a anunţat joi că a ajuns la un acord de vânzare a emblematicelor branduri Cinzano (vermut) şi Frattina (grappa) către rivalul local Caffo Group 1915, pentru suma de 100 de milioane de euro (aproximativ 117 milioane de dolari), transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cinzano, fondat în 1757 şi cunoscut în special ca aperitiv, a fost achiziţionat de Campari în 1999. Frattina, care produce în principal grappa şi vinuri spumante, a intrat în portofoliul Campari în urma unei achiziţii din 2014.

Noul CEO al Campari, Simon Hunt, aflat la conducere din luna ianuarie, a declarat că tranzacţia ”reprezintă un pas important în strategia noastră de eficientizare a portofoliului prin vânzări de active, permiţându-ne să ne concentrăm mai bine resursele comerciale şi de marketing asupra mărcilor noastre esenţiale”.

Ambele branduri includ şi producţie de vinuri spumante, pe lângă liniile principale de vermut (Cinzano) şi grappa (Frattina). În anul 2024, cele două mărci au reprezentat aproximativ 2% din vânzările nete totale ale Campari, însumând 75 de milioane de euro.

Tranzacţia urmează să fie finalizată până la sfârşitul anului 2025, iar Mediobanca a acţionat în calitate de consilier financiar în cadrul acordului.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.