Grupul City Grill a încheiat anul 2019 cu o creştere de 13% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior, până la 187 milioane de lei, faţă de 165 milioane în 2018, a anunţat luni grupul, care pregăteşte investiţi de 4 milioane euro în acest an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Factorii care au determinat evoluţia pozitivă sunt creşterea cu 6% a comenzii medii până la 106 lei, alături de investiţiile în optimizare şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor, care au determinat un grad mai mare de fidelizare şi o frecvenţă mai mare a vizitelor”, a anunţat compania.

În restaurantele Grupului City Grill servesc zilnic masa peste 11.000 clienţi, iar 25% dintre aceştia sunt clienţi recurenţi, care folosesc aplicaţia de fidelizare Out4Food.

”Clienţii Out4Food fac în medie opt vizite pe an în restaurantele noastre. Recent am lansat o versiune nouă a aplicaţiei, prin care, dincolo de sistemul de acumulare a 10% din valoarea notei de plată, există o serie de funcţionalităţi care transformă experienţa clientului şi îi reduc semnificativ timpul de aşteptare”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Investiţiile din 2019 s-au ridicat la peste 3,8 milioane euro, sumă direcţionată în proiecte de modernizare (precum reamenajarea Buongiorno Primăverii), consolidare a restaurantelor existente (Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare), deschiderea de noi spaţii (restaurantul Becker Brau şi extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar şi programe de educaţie (cursuri de barista, somelier, pizzer).

”Pentru 2020, bugetul de investiţii depăşeşte 4 milioane de euro. Suma este alocată pentru extinderea reţelei cu 4-5 restaurante noi, dar şi pentru continuarea investiţiilor în consolidarea zonei şi a clădirii monument clasă A Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare. Lucrările la restaurantul Hanu’ Berarilor de la Naţiunile Unite au început în urmă cu trei ani, iar valoarea totală a proiectului se apropie de cinci milioane de euro”, precizează grupul.

Planul de investiţii pentru 2020 include şi rebranding-ul şi reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno, precum şi continuarea investiţiilor în educaţie şi perfecţionarea resurselor umane, desfăşurate prin Academia City Grill şi programele de învăţământ dual. 

Pentru 2020, Grupul City Grill mizează pe o creştere de 12% a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar şi al interesului în creştere al clienţilor faţă de preparatele cu specific tradiţional românesc.

”Anul acesta ne-am propus să depăşim pragul de 200 milioane de lei şi avem bugetată o creştere de 12% faţă de 2019. Estimăm că dinamica pozitivă va fi determinată de fidelizarea şi mai activă a clienţilor, dar şi atragerea de noi clienţi prin explorarea unor zone noi de meniu şi preparate, precum blatul napoletan la Buongiorno sau un număr record de 200 de etichete de vinuri româneşti la Pescăruş”, adaugă Daniel Mischie.   

Grupul City Grill are o echipa permanentă de 1.350 persoane, iar în timpul verii numărul angajaţilor depăşeşte 1.500 persoane datorită deschiderii teraselor şi fluxului mai ridicat de clienţi.

Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Hanu’ Berarilor, City Grill şi City Cafe, Buongiorno, Caru’ Cu Bere, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Pescăruş şi Becker Brau.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.