Producătorul auto american Ford Motor şi grupul german de bunuri de consul Henkel au anunţat luni că se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, organizat de mai multe asociaţii pentru a presa platforma de socializare să combată mai eficient conţinutul care răspândeşte ura şi dezinformarea, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ford a anunţat că va opri promovarea pe toate platformele de socializare din Statele Unite, pentru următoarele 30 de zile.

Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că îşi va reevalua prezenţa pe toate platformele de socializare şi că ura, violenţa şi nedreptatea rasială trebuie să fie ”eradicate.”

Un purtător de cuvânt al Henkel a declarat luni că grupul se alătură boicotului împotriva Facebook.

Henkel, care fabrică săpunul Dial, detergentul Persil şi şamponul Schwarzkopf, ”nu se va mai promova pe serviciile Facebook în luna iulie, cu toate brandurile sale”, a spus purtătorul de cuvânt.

Ford şi Henkel s-au alăturat unei liste lungi de companii care şi-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susţine campania împotriva urii şi dezinformării pe platformele companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.