Fanii iPhone X nu au fost descurajaţi de preţul de 1.000 de dolari al noului smartphone al Apple, ei formând vineri, ziua lansării oficiale, cozi marţi în faţa magazinelor din întreaga lume, în unele cazuri chiar şi noaptea, fără să aibă garanţia că vor putea cumpăra unul, relatează Bloomberg.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La magazinul Apple din bulevardul Fifth Avenue din Manhattan, coada s-a întins de-a lungul 58th Street, a traverstat Madison, mergând spre Park Avenue. Apple a permis accesul în magazin doar pentru câte 10 clienţi o dată, aşa că oamenii au avut mult de aşteptat. Din fericire pentru ei, vremea din New York a fost neobişnuit de caldă şi însorită.

Un student în vârstă de 19 ani s-a aşezat la coadă la 8 a.m. şi după o oră coada abia înaintase. ”Mi-e teamă că nu au destule telefoane”, a spus el.

Scene similare au avut loc în toată lumea, reamintind de cozile formate în prima zi de vânzare a iPhone-urilor din 29 iunie 2007.

Precomenzile lansate de Apple săptămâna trecută s-au epuizat repede, livrările fiind programate până în decembrie.

Apple a anunţat joi că a mărit capacitatea de producţie, iar timpii de aşteptare de şase săptămâni vor fi reduşi.

”Cozile au fost de două ori decât ne-am aşteptat, semnalând o cerere mare pentru iPhone X”, a declarat Gene Munster, cofondator al firmei Loup Ventures, care evaluează de ani de zile cozile din faţa magazinelor Apple la lansările de iPhone-uri.

Apple anticipează pentru sezonul sărbătorilor de iarnă venituri record de 84-87 de miliarde de dolari, temperând temerile investitorilor că problemele de producţie vor limita vânzările.

Filmele şi fotografiile postate pe Twitter au arătat agenţi de securitate care organizau coada din faţa magazinului Apple Orchard Road din Singapore. În Sydney, fanii au venit la coadă cu şezlonguri, în timp ce alţii şi-au vândut locurile la coadă cu câteva ore înainte de lansare.

Coada de la magazinul Ginza Apple Store din Tokyo s-a întins la două străzi distanţă. La Londra, angajaţii Apple i-au aclamat pe primii clienţi care au ieşit din magazin după cumpărarea telefonului.

Apple este cunoscută pentru emoţia creată în jurul lansării unui nou iPhone, dar în ultimii ani precomenzile online şi alte opţiuni de cumpărare au redus cozile din magazine.

În acest an, Apple a promovat intens iPhone, iar noile funcţii, precum recunoaşerea facială şi ecranul de la o margine la alta au mărit cererea.

Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat joi că cererea pentru iPhone X este ”foarte, foarte mare”, fără să dea detalii.

Apple nu a mai raportat date privind vânzările din weekend-ul lansării unui iPhone începând cu iPhone 7, precizând doar că cererea a depăşit oferta. Totuşi, compania nu a indicat dacă va proceda la fel în cazul iPhone X. În octombrie, Apple nu a dezvăluit vânzările de la lansarea iPhpne 8.

Apple a înregistrat cele mai mari vânzări într-un weekend de lansare cu iPhone 6S şi iPhone 6S Plus, în 2015, cu peste 13 milioane de telefoane.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.