Activitatea de curierat se desfăşoară în condiţii de siguranţă pentru clienţi şi angajaţi, fără restricţii sau limitări în nicio zonă geografică din România, a anunţat marţi FAN Courier, una din cele mai mari companii de pe piaţa locală de curierat, care precizează că a luat toate măsurile de prevenţie impuse de normele în vigoare astfel încât livrarea expediţiilor să aibă loc la timp.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, informează că activitatea de curierat se desfăşoară în condiţii de siguranţă pentru clienţi şi angajaţi, fără restricţii sau limitări în nicio zonă geografică din România. Compania a luat toate măsurile de prevenţie impuse de normele în vigoare astfel încât livrarea expediţiilor să aibă loc la timp”, a anunţat compania.

De asemenea, a implementat posibilitatea de livrare contactless pentru expedierile la care nu este necesară încasarea de numerar şi la care confirmarea de primire se poate genera electronic.

”Criza pe care o traversăm marchează începutul unei noi realităţi pentru întreaga economie mondială, iar responsabilitatea şi încrederea sunt două dintre atributele acestei perioade. Ne bazăm pe încredere în relaţiile cu ceilalţi şi acţionăm, individual şi colectiv, cu responsabilitate. Echipele noastre sunt la datorie, aşa cum o facem de 22 de ani, indiferent că e criză sau nu. Le mulţumim pentru curaj şi devotament, pentru responsabilitatea cu care au înţeles că prevenţia este în mâinile lor şi respectă toate măsurile. Îi asigurăm pe toţi clienţii şi partenerii noştri că serviciul de curierat se desfăşoară în condiţii de siguranţă, că pot sta acasă pentru că noi suntem la datorie şi ne facem treaba bine”, a declarat Felix Pătrăşcanu, managing partner FAN Courier, care încurajează clienţii să acţioneze responsabil şi, în măsura în care este posibil, să efectueze plăţi cu cardul la comercianţi, renunţând la plăţile ramburs.

Reprezentanţii companiei cer clienţilor să respecte curierii

”Protejează-te pe tine şi pe cei apropiaţi: poartă mască şi mănuşi de protecţie atunci când ai de preluat o expediţie de la curier, dacă ai simptome de gripă sau raceală. Foloseşte propriul tău instrument de scris pentru a semna de primire sau foloseşte opţiunea ePOD care elimină confirmarea de primire în format fizic, pe hârtie. Alege plata electronică la comerciant. Elimini astfel un risc suplimentar generat de încasările de numerar! În plus, pentru a evita orice contact cu angajaţii FAN, poţi opta şi pentru livrarea contactless”, mai arată compania.

Încă de la debutul crizei generate de Covid-19, compania precizează că a luat toate măsurile de igienă şi prevenţie, pentru a-şi proteja angajaţii şi clienţii.

”Toţi angajaţii care intră în contact cu clienţii au fost dotaţi cu măşti, mănuşi de protecţie şi dezinfectant. Sunt informaţi constant cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii, familiile lor şi clienţii pentru a evita riscul unei posibile infectări. Monitorizăm permanent, alături de responsabilii din cadrul Departamentului de Resurse Umane şi de medicii cu care colaborăm situaţia absenţelor din cauze medicale. Responsabilii zonali efectuează triaj, toţi cei care prezintă vreun simptom de gripă sau răceală nefiind lăsaţi să plece pe traseu”, mai arată compania.

De asemenea, compania are implementat un protocol de urgenţă ce va fi activat în situaţia apariţiei unei suspiciuni de risc de infectare.

Până în prezent, nu există nici un caz de infectare în interiorul organizaţiei.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai şi Felix Pătrăşcanu. FAN Courier deserveşte peste 50.000 de clienţi, majoritatea persoane juridice, are peste 6.850 de colaboratori şi o flotă auto de peste 4.200 de autovehicule.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.