Directorul de marketing al Netflix, Kelly Bennett, se va retrage din companie după un mandat de şapte ani, continuând seria de plecări ale unor directori de rang înalt din cadrul furnizorului de servicii de streaming video, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Directorul de comunicare, Jonathan Friedland, a plecat în iunie 2018, în urma unor comentarii lipsite de sensibilitate făcute în timpul unei şedinţe.

Directorul financiar, David Wells, a demisionat în august, fiind înlocuit la începutul acestui an de Spencer Neumann.

Netflix se confruntă cu un marketing tot mai complicat, încercând să se protejeze de o serie de riscuri apărute pe piaţa de streaming video.

Companii concurente, cum sunt Hulu, Amazon şi HBO atrag spectatori şi modifică preţurile abonamentelor.

La începutul acestei săptămâni, noul director general al HBO, Bob Greenblatt, a declarat că Netflix ”nu are un brand”.

Bennett s-a alăturat Netflix în 2012 şi va mai rămâne în companie până la numirea unui nou director de marketing, a anunţat compania.

”Ultimii şapte ani mi-au dat cele mai mari satisfacţii profesionale şi ne aflăm la vârful jocului nostru, de aceea este un moment potrivit să mă retrag. Sunt foarte mândră de echipa pe care am construit-o şi de tot ceea ce a realizat în timpul cât m-am aflat aici şi voi continua să fiu cel mai mare fan al Netflix”, a afirmat Bennett în comunicat.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.