De'Longhi România, parte a Grupului De'Longhi, proprietarul mărcilor Kenwood, Braun şi De'Longhi, a înregistrat, anul trecut, o creştere de aproximativ 30% faţă de 2017, atingând o cifră de afaceri de 1,22 miliarde de lei, iar compania pregăteşte investiţii de 9 milioane euro în acest an, potrivit datelor prezentate marţi, de companie, într-o întâlnire cu presa la Cluj.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania operează una dintre cele mai mari fabrici din grup în Jucu, judeţul Cluj, pe platforma de 65.000 mp pe care a preluat-o în februarie 2012, unde anual produce peste 4,4 milioane de unităţi.

La uzina din Jucu, compania produce espressoare complet automate marca De'Longhi, mixere şi blendere de mână marca Braun, precum şi espressoare cu capsule pentru una dintre companiile sale partenere.

"Într-un an, producem peste 1,4 milioane de espressoare complet automate, 2,3 milioane de aparate electrocasnice mici pentru prepararea alimentelor, precum şi 700.000 de espressoare cu capsule", spune Massimo Paronitti, director de Operaţiuni pentru Europa, în cadrul grupului.

De'Longhi Group a deschis anul trecut şi un birou comercial în România.

"Dacă ne uităm la categoriile espressoare complet automate şi blendere de mână, 85% din vânzările noastre din 2018 sunt reprezentate de produse fabricate în unitatea noastră din Jucu şi suntem bucuroşi să vedem că publicul din România are o apreciere deosebită pentru aparatele produse local", afirmă Peter Ferluga, director comercial al De'Longhi România.

Cea mai mare parte a producţiei locale este exportată în ţări precum Marea Britanie, Franţa, Germania, Australia etc.

"Pe lângă faptul că aici avem una dintre cele mai mari fabrici din cadrul grupului şi cel mai mare număr de angajaţi din Europa, România are şi un potenţial ridicat de a deveni o piaţă foarte importantă pentru noi în ceea ce priveşte vânzările. Avem branduri de renume la nivel internaţional. Obiectivul nostru este să ne creştem semnificativ cota de piaţă la nivel local, pe toate mărcile, şi suntem foarte încrezători, pentru că avem unele dintre cele mai bune produse din fiecare categorie", adaugă Peter Ferluga.

Compania a înregistrat, de asemenea, o evoluţie importantă în ceea ce priveşte numărul de angajaţi, echipa sa crescând cu peste 570 de persoane noi anul trecut şi ajungând la un total de 2.400 de angajaţi în 2018.

”În 2019, obiectivul nostru este consolidarea creşterii semnificative pe care am avut-o în ultimii cinci ani. În prezent avem o echipă frumoasă şi avem încă poziţii deschise pentru uzina noastră din Jucu. Căutăm în principal profiluri tehnice, precum ingineri de proces, de produs şi de calitate", spune Massimo Paronitti.

Compania a făcut investiţii importante în România până în prezent, totalizând peste 120 de milioane de euro în şase ani.

"Numai anul trecut, am investit 73 milioane de lei într-o nouă dezvoltare de 20.000 mp, în maşini de injecţie mase plastice şi în linii noi de asamblare. Pentru acest an, am bugetat alte investiţii de 9 milioane de euro", spune Massimo Paronitti.

De'Longhi este o marcă italienească înfiinţată în urmă cu peste 100 de ani şi devenită cel mai mare jucător în lume în espressoare pentru uz casnic. Grupul De'Longhi este prezent în peste 40 de ţări. Sub această marcă, grupul produce şi alte categorii de electrocasnice mici: climatizare, sisteme de încălzire, aparate pentru prepararea mâncării, dezumidificatoare etc., iar combinaţia unică de calitate, inovaţie şi design a transformat-o într-unul dintre liderii mondiali din domeniu.

Kenwood este o companie britanică, fondată în 1947 de Kenneth Wood, operator în categoria roboţilor de bucătărie. Compania este prezentă în peste 40 de ţări şi a fost cumpărată de Grupul De'Longhi în 2001.

Braun este o companie germană cu o gamă diversă de produse ce produce blendere de mână. De'Longhi a cumpărat în 2013 de la Procter & Gamble drepturile asupra produselor de uz casnic Braun.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.