Grupul chinez Alibaba a anunţat miercuri că platformele sale de comerţ electronic au primit comenzi în valoare record de 498,2 miliarde de yuani (75,1 miliarde de dolari) de Ziua Celibatarilor, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ziua celibatarilor, cel mai mare eveniment de vânzări cu discount din lume, care eclipsează Black Friday şi Cyber Monday din Statele Unite, a avut loc în acest an pe parcursul a patru zile, iar consumatorii îngrijoraţi de restricţiile legate de noul coronavirus au comandat 16 milioane de bunuri cu discount.

Evenimentul organizat de gigantul Alibaba a atras până acum de 20 de ori mai multe comenzi, în funcţie de valoare, comparativ cu evenimentul Prime Day organizat de Amazon.com pe parcursul a două zile.

Succesul evenimentului din acest an al Alibaba este considerat în mare parte drept un indiciu al redresării economiei chineze după epidemia de Covid-19.

”Din cauza Covid-19, mulţi chinezi nu pot călători în străinătate. Acest lucru stimulează consumul online”, a spus vicepreledintele Alibaba, Liu Bo.

Această performanţă este o uşurare pentru Alibaba, care săptămâna trecută a pierdut circa 10% din valoarea sa de piaţă, după ce autorităţile de reglementare chineze au provocat suspendarea listării companiei afiliate de servicii financiare online Ant Group.

Peste 340 de companii, între care Apple, L’Oreal şi Huawei Technologies au realizat vânzări de peste 100 de milioane de yuani (15 milioane dolari).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.