Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a anunţat că defecţiunile apărute sâmbătă la sistemul de plată a rovinietei şi a taxei pentru podul de la Feteşti au fost remediate în totalitate, după ce, iniţial, fusese găsită o soluţie temporară, se arată într-un comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Problemele apărute sâmbătă la sistemul de plată a rovinietei şi a taxei pentru podul de la Feteşti au fost remediate în totalitate, iar acesta funcţionează la parametrii optimi, suţin oficialii CNADNR.

”De asemenea şi plata taxei de trecere la podurile Dunărene (peaj) se poate face prin utilizarea sistemului (inclusiv SMS)”, se arată în comunicatul citat.

Sistemul nu a mai funcţionat, începând de sâmbătă, ora 3 dimineaţa, din cauza problemelor apărure la un server, potrivit informaţiilor transmise News.ro de către un oficial al CNADNR. Şoferii surprinşi că nu şi-au plătit rovinieta sau taxa de pod în timpul nefuncţionării sistemului nu vor fi amendaţi, a dat asigurări oficialul companiei de drumuri.

Ulterior, sâmbătă, în jurul orei 19.00, CNADNR a anunţat că a găsit o soluţie temporară la această problemă, iar şoferii au primit recomandarea de a-şi cumpăra rovinieta până în jurul orei 24.00.

Într-un alt comunicat, emis anterior, oficialii CNADNR susţineau că "traficul se desfăşoară în condiţii normale la Feteşti şi Cernavodă, fără a fi înregistraţi timpi semnificativi de aşteptare". Podul de la Feteşti este aglomerat în această perioadă din cauza numărului mare de şoferi care aleg să meargă spre litoral pentru Paşte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.