Mercedes-Benz pune China, cea mai mare piaţă auto din lume, în centrul viitoarei sale campanii pentru vehicule electrice (EV), începând din 2025, a declarat CEO-ul său pentru revista germană Automobilwoche, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Pentru a face acest lucru, trebuie să stăpânim propulsia electrică la fel de bine ca digitalizarea. La asta se aşteaptă clienţii noştri”, a spus Ola Kaellenius.

Din 2025, toate noile platforme de vehicule ale Mercedes-Benz vor produce vehicule electrice doar conform unei strategii pe care producătorul german de automobile de lux a prezentat-o în 2021.

Un director senior a declarat pentru Automobilwoche că modelele pe care compania intenţionează să le lanseze în China pe baza viitoarei platforme MB.EA sunt în curs de revizuire, pentru a se asigura că răspund mai bine nevoilor clienţilor locali, evidenţiind spaţiul şi conţinutul digital.

China rămâne cea mai relevantă piaţă pentru producătorii auto din Germania, dar mărcile locale deţin controlul, cu o cotă de 81% din piaţa chineză de vehicule electrice în 2022, a descoperit Counterpoint Research.

China deţine, de asemenea, o participaţie semnificativă în Mercedes-Benz, ai cărui doi principali acţionari sunt Beijing Automotive Group şi preşedintele Geely, Li Shufu.

În acelaşi timp, Berlinul încearcă să-şi reducă expunerea faţă de economia Chinei, ca parte a eforturilor de a reduce riscurile pentru economia germană, care s-au intensificat după ce invazia Rusiei în Ucraina, care a pus în evidenţă dependenţa Germaniei de un singur furnizor dominant de gaze.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.