Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% primele şapte luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, deoarece deficitul de stocuri a redus vânzările, chiar dacă cererea de vehicule a rămas puternică, potrivit datelor unei firme de cercetare de publicitate, citată de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cazul reclamelor digitale, cheltuielile au reprezentat 53% din suma totală de 4,80 miliarde de dolari pe care industria a alocat-o pentru publicitate în perioada respectivă, potrivit datelor publicate de firma Standard Media Index (SMI).

Suma totală alocată pentru publicitate, în valoare de  5,50 miliarde de dolari, a fost cu 12,7% mai mică faţă de aceeaşi perioadă din 2019, anterioară pandemiei de Covid-19.

Motivul este că cheltuielile dealerilor, care sunt, în mod tradiţional, printre cele mai mari din industrie, sunt afectate din cauza lipsei de vehicule.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.